nuffnang

Sabtu, 16 Julai 2011

Maharaja Lawak Akhir - Tahniah Sepah

Selamat Hari-Hari

Ayie tahu dah lewat sangat ayie nak buat entry ini.. tapi ayie nak buat juga sebab banyak sangat tangguh.. so ayie rasa inilah entri terakhir ayie buat mengenai Maharaja Lawak.. kalau nak tengok review MaharajaLawak ayie sebelum ni boleh singgah sat je.. kalau tak singgah pun takpo..hehe..


so dalam final.. ayie suka persembahan diorang.. tengok je la pic mengikut ranking ayie sendiri..

Pilihan Ayie Yang Ketiga:


Pilihan Ayie Yang Kedua:


Pilihan Ayie Yang Pertama:


Dalam persembahan seterusnya diorang kene buat lawak muzikal.. so pilihan lawak terbaik adalah..

Pilihan Ayie Yang Ketiga:


Pilihan Ayie Yang Kedua:


Pilihan Ayie Yang Pertama:


so dah terang lagi bersuluh.. Sepah menjuarai Maharaja Lawak.. ayie rasa Sepah layak sebab dalam senarai pilihan setiap minggu Sepah sentiasa menjadi pilihan ranking ayie...

Sepah membawa pulang hadiah bernilai RM350,000 dan trofi..Tahniah Sepah..


Ayie sayang anda ♥♥♥ lepas satu-satu tension tempat kerja datang.. ayie ni tak boleh layan kalau orang banyak sangat arahan..macam dia boss plak..ciit

1 ulasan:

Bigdaddyz berkata...

ingatkan jozan yg menang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...