nuffnang

Ahad, 1 Mei 2011

Maharaja Lawak Minggu Kelima Pilihan Ayie

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

Maharajalawak kali ini ada yang gelak sepanjang persembahan diorang.. ada yang yang tak gelak langsung tapi senyum sikit je..hehe.. tapi apa pon dah minggu kelima dah.. peserta pon dah tinggal sikit..jom tengok ranking ayie bagi untuk minggu ke lima..

Pilihan Ayie Yang Ketiga:
BALAS

cerita balas kali ini pasal cerita hantu makcik highway yang jual topup reload dan result nombor ekor..haha.. hantu ni nampak serawak..apa itu serawak..?? bukan serawak kat malaysia ni.. tapi seram lawak..haha..terbaik la.. ayie rasa diorang patut teruskan lawak yang berunsurkan makcik..hehe.. walaupon cerita hantu sepanjang minggu takpe.. sebab lawak hantu makcik diorang terbaik.. dan lawak lucah diorang terbaik sampai ayie pon tak teragak..haha.. ABS.. "Abang Break Sendiri"..hehe

Pilihan Ayie Yang Kedua:
SEPAH

Sepah kali ini cerita pasal klinik gigi..hehe..lawak2.. si kecik tu asyik kata diri dia tu DAFI je..haha.. kat rumah sewa ni ada nama dafi..hehe..boleh pulakkan gigi graham lagi mahal dari gigi taring..hehe

Pilihan Ayie Yang Pertama:
JOZAN

kali ini lawak jozan paling terbaik didengar ditengok dan digelakkan..haha adegan dimana kes tarik kereta.. haha muka zizan nak jadi tyco sangat laa.. dia kekadang tergelak dengan diri sendiri..haha.. lepas tu boleh lak kantoi orang yang kene tarik tu adalah abang awek dia..haha.. marah tol bakal abang ipar..haha..lawak lawak..hehe

Ayie sayang anda ♥♥♥ tinggal 2 paper lagi.. cayok cayok :)

4 ulasan:

nananaDya berkata...

cayok cayok.=)

leya berkata...

tumpang lalu hihik..sy followers anda yg ke 400..ade adiah x?? hehe..ok psl m/lawak ni jambu pn orite per..tp xde dlm list ayie eh.. =p tp yg pasti nabil will always da best!

ayie berkata...

nananadya

tq tq tq

ayie berkata...

leya

wow yang ke-400 ratus ye... welkum ke blog ayie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...