nuffnang

Ahad, 24 Julai 2011

Selamat Pengantin Baru Nur Fatin Dan Amzar

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

Pak kebung kebung!!!
Pak gebung-gebung!!
Pak Pak Gebung-Gebung!!

Ayie nak ucapkan tahniah kepada kawan ayie yang sekelas 2 tahun di SMKA SHAMS.. iaitu Nur Fatin dan pasangannya..tahniah ayie ucapkan..semoga kekal ke hingga ke akhir hayat..

cutekan pengantin berpakaian hijau muda.. so nice la..sebelum ini ayie ada buat entry pasal..majlis pertunangan puan fatin ni... sekarang dah sampai masa diorang berkahwin..
dan ayie pon datang lambat ke majlis kahwin dia.. memula ingat tak nak datang tapi dia kan kawan sekelas yang baik.. wajib datang ni..hehe.. lagipon bukan senang datang rumah..

walaupon lambat sampai.. ayie dengan muka temboknya masuk ke khemah pengantin dan terus nak jumpa pengantin..haha.. penyambut tetamu macam tetakut je.. yela ayie baru habis kerja kot.. alang tempat kerja dekat pergi je la singgah kejap.. pengantin dah tukar baju..dan ayie berseloroh cakap pengantin tengah basuh periuk belanga kot..haha..



ada yang tegur kat facebook tengok gambar ini ayie sangat lewat sampai..nasib la pengantin sporting layan tetamu terakhir..haha.. husband dia pelik jauh ke rumah ayie sampai datang lewat.. ayoo.. sorry la bro..hehe.. semoga fatin dan pasangan datang ke majlis perkahwinan ayie dengan membawa anak sedozen..hehe..

Ayie sayang anda ♥♥♥ tetibe nak buat perancangan sebelum balik kampus nak jenjalan ke pulau perhentian.. waa projek baik punyee..haha

5 ulasan:

C i k P i p i T e m b a m berkata...

selamat pngantin baru ! hehe . bestnyeee . ayie bila plak eh ? huhu . ayie makin tembam laa . hahah . nasib baik kiutt xD

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip bersihkan lining roof kereta

Selamat pengantin baru
Semoga kekal abadi bahgia
Ke anak cucu sentosa murah rezeki
Alhamdulillah bertemu jodohnya
Berkat kesucian akhir terlaksana

Pabila sedang bersanding
Janganlah suka menjeling
Menjadi raja sehari tersenyum
Nampak berseri tenangkanlah hati
Dengan kesyukuran
Sabar menghadapi tempuh
Hidup baru

Mya berkata...

sweet sgt kaler tema baju pengantin tu! suhweettttt =)

fiq. berkata...

selamat pengantin baru untuk mereka.
kamu?

hahaha

Moga dapat petunjuk

..hizamirahim.. berkata...

tahniah!
dah kahwin!
eh.
bukan ko yg kahwin ek ?
ala...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...