nuffnang

Jumaat, 3 Jun 2011

Maharaja Lawak Minggu Kesembilan Pilihan Ayie

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca
Lambat pula ayie nak update entry Maharajalawak ni.. yela kalau kat kolej tak dapat nak tengok youtube dengan kelajuan melampau..hehe.. so ayie dah sampai seremban sebab petang ni kelas intersesi batal.. so semalam lagi ayie dah berangkat balik ke rumah..hehe.. tapi dengarnya test lambat lagi. so dapat la ketenangan masa balik ni.. maharaja lawak minggu kesembilan menampilkan peserta dengan artis jemputan.. artis jemputan lawak.. dalam banyak-banyak artis jemputan.. hanya satu je artis jemputan yang nak buat lawak yang tak faham dan syok sendiri.. sapa?? lu pikir la sendiri..hehe.. jom terjah pilihan ayie kali ini:

Pilihan Ayie Yang Ketiga:

JOZAN

Jozan dengan artis jemputan kenchana dewi berjaya membuat penyokong terus menjerit.. dengan karakter Mail Lambung dan watak ala2 mamat khalid berjaya membuat hati ayie tergelak..hati??? hmm semua sekali la..huhu.. Lawak kali ini mengisahkan tentang gangguan samseng semasa penggambaran filem..huhu.. baru ayie tahu samseng pon nak kacau set penggambaran.. rasanyee bebaloi kot klu samseng buat kacau.. dapat tambah pendapatan dari kacau anak dara orang yang miskin kedana..huhu.. lawak yang menarik dengan ditambah dengan kenchana dok mengarut cakap india..haha.. kenchana is my feveret masa cerita puteri dulu..hehe..

Pilihan Ayie Yang Kedua:

JAMBU

kali ini lawak Jambu bertambah sengal..hahahahaha.. dengan menggunakan bahasa afrika yang kekadang dengar bahasa cina pon ada.. artis jemputan kali ini adalah adalah achong sweetchild.. nampaknye achong berjaya mengawal keadaan supaya dia tak lebih menonjol..tapi dengan dia menggunakan bahasa afrika yang seakan bahasa cina.. tu yang buat orang lain dok lawak je tengok dia..hehe..Lawak kali ini mengisahkan tentang artis jemputan iaitu orang afrika datang ke set rancangan "apa pon tak boleh"..hehe.. diorang berjaya membuat satu lawak yang dimana kalau sedih sakan bermaksud suka dan lawak habis tapi kalau gelak sampai pecah perut itu adalah marah sampai nak terkeluar anak tekak..haha.. so diorang sangat..hhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....:)

Pilihan Ayie Yang Pertama:

SEPAH

Sepah kali ini berjaya membuat lawak melayu yang terbaik pada tahun 2011..haha.. lawak yang mengisahkan majlis merisik untuk meminang apa sahaja makhluk anak dara atau teruna dalam rumah..haha.. artis jemputan adalah AR Badul.. Sir badul berjaya menunjukkan lawak melayu is the best..hehe.. Sepah sentiasa maintan dalam lawak mereka..haha.. banyak part paling lawak.. tapi lebih menunjukkan orang tua yang dah krepot yang masih gatal lagi nak cari bini..hehe

so malam ini ada lagi sambungan minggu ke 11.. sapa lagi yang akan meneruskan lawak dan tersenarai dalam pilihan ayie??hehe..

Ayie sayang anda ♥♥♥ Selamat Hari Jumaat semua

3 ulasan:

cik azeya berkata...

mail lambung the best. hehe

aLieF si Muncung ManiS berkata...

yeah...jambu the best!!! malam ni jgn lupa tgok....maharaja lawak...:P

NICK IRFAN berkata...

aku sokong yang 3 ni paling best pun yag lain semua jemu je aku tgk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...