nuffnang

Khamis, 14 April 2011

Maharaja Lawak Minggu Kedua Pilihan Ayie

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca



Entry seterusnya pilihan Ayie dalam Maharaja Lawak... walaupon dah lewat tapi ayie nak gak cerita pasal maharaja lawak minggu lepas..hehe..
kali ni tengok kumpulan atau individu memasing kurang menyerlah dalam persembahan.. tapi ada la 3 yang terbaik ayie tengok lawak dia dari mula persembahan sampai akhir berterusan lawak dia..hehe..

pilhan ayie adalah:

pilihan yang ketiga:
Sepah



lawak bila masing-masing menceritakan punca masuk jail.. cekik anak sendiri.. lepas tu kantoi mencuri kat library dan kantoi mencuri basikal sebab tak resti bawak basikal..hehe

pilhan ayie yang kedua:
Jambu


bab paling menggeletek bila nak jumpa tok ketua "astaghfirullah atok.. malu tok..kenapa pakai boxer tok"..haha kita tak menjangka apa yang dia nak cakap..haha

pilihan pertama:
Nabil


Nabil tetap pilihan ayie yang tak boleh nak berhenti gelak..haha.. statement terbaru dari nabil.. "lalat punca makanan jadi sejuk"..hahaha.. dengan lawak ganas mengguna api..hahaha..memang patut pon dia jadi raja lawak..hehe

ok esok minggu ketiga.. tak sabar nak tengok..hehe

Ayie sayang anda ♥♥♥minggu study week bermula :)

4 ulasan:

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
pilihan motorsikal kupcai terbaik

eeemmmm dia ni ade ajerrr buat lawak tak kering gusi.... adoiii pocah perut den golak

syamilah :) berkata...

hahahaa

sepah kira oke laa

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
rxz 5 speed 6 speed catalyzer

nabil pun best johon pun best.... nak pilih kedua-duanya punya lawak tersendiri

NICK IRFAN berkata...

bagi aku yg terbaik minggu kedua sepah,alex dgn jihan (sbb dia comel) hahha


,minggu ketiga maharaja lawak aku ambik alex,nabil dgn sepah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...