nuffnang

Ahad, 31 Julai 2011

Kisah Si Ultras Malayans

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca
Hish dua hari tak update blog.. bukan apa tak ada nak benda nak share kat blog ni..hehe.. seminggu kerja shift petang ni masyarakat ramai nyee orang.. order masing-masing hebat je..huhu..

apa macam tajuk entry..haha.. macam tajuk filem pon ada juga.. ayie malas nak bincang isu harimau malaya.. ramai blogger lain sibuk tulis pasal harimau malaya.. korang pergi la singgah tengok terjah blog mereka.. eh siapa pemuda yang menangis tu?? haha ini la salah seorang ultras malayans (malaya+negeri sembilan).. sebenarnya ini gambar kawan ayie yang tonton harimau malaya hari itu.. setelah ditanya betul ke dia menangis.. dia mengaku.. fuuhh macam filem pulak.. haha.. sempena bulan 8 2011 ni.. bagus sangat la entry ayie..nak ucapkan selamat menyambut bulan 8..bulan kemerdekaan..dan juga bakal menyambut bulan ramadhan..

ada yang tak nampak ke apa yang tulis dekat surat khabar berita harian 29 julai tu..hmm dia tulis "Penyokong Malaysia mengangkat tabik sambil air mata bergenang ketika lagu Negaraku berkumandang".. semangat patriotik tu..hehe.. siapa boleh buat??..hmm walau apa pon semangat ultras yang sentiasa menyokong Malaysia patut diteruskan.. MALAYSIA BOLEH DAN PASTI JUARA!!!

Ayie sayang anda ♥♥♥ hari ini ada majlis untuk keluarga.. mesti seronok nanti..hehe

10 ulasan:

yunZ berkata...

tabik springkat dy

RARA aihara berkata...

sampaikan salam kat dia oke !
hehe~ =)

Hanim Mahali berkata...

baguslah dia... semangat cintakan negara. kirim salam Malaysia kat dia... ^_^

Tanpa Nama berkata...

Dinie Asyraf !!! sisterhood bangga dengan kamu !! :)

Fadzmie Mohamad berkata...

Peh! Yang ini memang betul-betul ULTRA! Tabik!

fYZa berkata...

yeshh semangat malaysia!

Azhar berkata...

salam... hah, jumpe gak akhirnye lagi sorang dak SHAMS.. lame x denga kaba :D

Mya berkata...

msia boleh!

Tanpa Nama berkata...

He has to provide details such consolidate debts as his
name, address, contact number, birth date and so on to be used to determine your
eligibility for federal student aid. The most commonly used
collateral types are real estate and vehicles.
It means you will now have difficulty getting that consolidate debts several kinds of loans can people with bad
credit records find here loans.

Also visit my webpage consolidate loan

Tanpa Nama berkata...

How to Become Powerful. Dress can t get a girlfriend perfectly
You should possess a fashion sense and common sense while selecting dresses.

If you are waiting for you. Say," Wow, that's a surprise. And if you are asking if you" need a gf,
" you're trouble". It's just some time for her to come, too. Many men are seen like friends and not like boyfriends can t get a girlfriend or lovers: 1.

My web blog: webpage

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...