nuffnang

Isnin, 18 Julai 2011

Senarai Peserta Teka-Teki Ayie

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca:


Entry sebelum ini ayie ada buat teka-teki..klik sini.. so alhamdulillah ada juga yang sudi jawab..hehe.. penyertaan masih di buka lagi.. maybe hari selasa baru tahu jawapan dia.. ramai yang bagi jawapan tepat.. tapi jawapan sebenar belum tanya juri profesional lagi.. siapa juri profesional??..my mumy la.. sebab dia yang tahu "benda" tu.. dan buatannya adalah dari orang kampung..made in kampung la..hehe.. ok ini senarai peserta yang berani menjawab..


so terima kasih ayie ucapkan kerana sudi menjawab...:)


Ayie sayang anda ♥♥♥ hari ini ayie buat banjir kedai..huhu.. terima kasih kepada rakan sekerja kerana bantu hilangkan banjir..adoiii

9 ulasan:

Fezul Fadhley berkata...

yeay.. tersenarai... tQ! (padahal jwpn xtau lg).. heheh

Far8 budak baik berkata...

hahahahaha..entah ape entah
aku jwb..tapi itu emak
aku yg jwb..
ak tak tahu pun..
pelik je kuih elien tu..
hahahaha

BRO_MONDAY berkata...

ayie-fikri : ai pun ada join jugak!!! baru je kejap ni ha...adess...('',)

ABU berkata...

aku tak tahu kue apa tu..aishhh..

..hizamirahim.. berkata...

tak dapat nak jawab sebab tak tahu.
haha.
gud luck to all contestants!
:B

krunch2sa berkata...

wahhhh.....nama saya tersenarai....heheheh ^^ tak sabo nk tau sape yg btol....

bunga berkata...

tersenarai gak ke./hehee

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip hilangkan bauan durian dalam kereta

uihhhhh aku rasa jawapan yang aku berikan tu salahhh kottt... malunyerrr

Mya berkata...

ohh masih dibuka? hmm. nti nk jwb.. but now wana get ready for iftar hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...