nuffnang

Rabu, 25 Mei 2011

Maharaja Lawak Minggu Kelapan Pilihan Ayie

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca
Maharajalawak minggu kelapan sangat menggeletek hati..nampaknyee peserta sangat- sangat ganas memberi idea lawak mereka..berbanding silent comedy minggu lepas.. peserta berkumpulan macam biasa buat lawak dengan idea-idea yang baru.. ok jom kita tengok pilihan ayie minggu ini:

Pilihan Ayie Yang Ketiga:

JOZAN

Jozan kali ini sangat lawak sengal..haha.. kali ini lawak pasal pesakit yang cedera nak kene bius.. sekali black out..so mula adegan lawak nak ambil jarum bius..haha.. yela time gelap nak ambik bius mula la dok mencari..dah cari salah cucuk pula..huhu.. dah kebas satu badan kene..hehe.. sian.. doktor pengsan..pesakit pon pengsan..hehe

Pilihan Ayie Yang Kedua:

SEPAH

Sepah kali ini menjadi makcik-makcik.. makcik yang bermulut becok sedang melakukan rewang.. mula la memasing gosip.. cite laki bini memasing.. dan Sepah pandai menggunakan bahasa bagi melakukan lawaknyee.. macam takkan melayu hilang di dunia.. melayu mudah lupa.. bahagian paling lawak mana kawan dia tersalah hiris.."mati-mati aku ingat lengkuas som"..haha.. berdarah beb..dah la dia kencing manis..hehe

Pilihan Ayie Yang Pertama:

R2

Yeah R2 baru masuk terus jadi pilihan ayie..hehe.. cerita dimana designer kereta baru balik pejabat naik bas.. terserempak dengan orang gila.. perbualan antara orang gila dengan designer tu sangat panjang..haha.. orang gila nak mintak seringgit dengan desinger yang kedekut.. hehe..part paling lawak dialog dia "abang tengok buntut keret kata kereta Perancis.. abang, abang ingat saya dari mana bang"..hakhakhak..

hehe itu sahaja cerita maharaja lawak minggu kelapan..kita tengok minggu kesembilan pulak..hehe

Ayie sayang anda ♥♥♥ dah bayar dah baju crew geng blogger.. dengan susah payahnyee bank-in..huhu

4 ulasan:

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??

vespa naza

lawak tak kering gusi aduhhh kali i mmg lawak sangat....semua hebat-hebat belaka

rara pinkmafia berkata...

suke sepahhhhh nk sepah menang.

Nurul Amira berkata...

jozan dgn sepah lah best . hehehe . mmg sengal gler . nsb baik amir xde kan . hakhakhak

zairiiskandar berkata...

R2 sememangnya best..but no 2..pilihan is tetap jambu!!! kikiki..jgn maraaaaah...lalalal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...