nuffnang

Khamis, 14 Julai 2011

Selamat Hari Lahir Muhammad Firdaus

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

Entry kali ini khas untuk adik ayie yang bongsu.. Muhammad Firdaus yang sambut hari lahir pada 13 julai.. semalam.. Adik sekarang belajar di SK Panchor.. nak UPSR tahun ini.. waa dah besar adik ayie.. dulu ayie la wat susu kat dia dan jaga adik masa mak tak ada kat rumah.. sekarang dah besar.. tapi nakal dia makin lama makin menjadi..huhu..

Ayie nak ucapkan selamat hari lahir yang ke-12 .. semoga panjang umur dan murah rezki.. dan semoga mencapai UPSR 5A tahun ini..aminn..


semalam dia balik je rumah dari sekolah nak belanja air arab.. ayie pulak lupa.. so balik kerja tengah malam beli air arab kat tempat kerja ayie.. dan letak air arab kat atas meja.. esok pagi tengok dah tak ada.. dah bawak la tu..hehe.. 1st time bagi hadiah hari jadi kat keluarga..hehe

Ayie sayang anda ♥♥♥ dengar kawan tempat ayie pergi sabah.. terasa nak ronda-ronda sabah je..huhu

9 ulasan:

Fezul Fadhley berkata...

-- selamat hari jadi kat adik ayie..
(wah, header blog baru.. wewit)

aan berkata...

berwajah baru~~~~~jyaaaa!!!

Mya berkata...

bufday adik? wish him a hepy bufday ya =D

izfanora berkata...

selamat hari lahir adik ayie.. :)

hidayah zawawi berkata...

happy bday adek ayie~

Hans berkata...

selamat hari lahir pda adik ayie
adik ayie
minta hadiah dkt abang ko nih
hahahaha

Far8 budak baik berkata...

moga dpt 5 a..
aminnnnnn..
selamat hari jadii..
pung pung pung bunyi bunga api..haha

Fadzmie Mohamad berkata...

Selamat Hari Kelahiran untuk adik, bro. Tahun ni dah UPSR, kena jaga betul2 tu. Haha.

Nazrul Azwan berkata...

selamat hari lahir buat adik. nk hadiah mintak kt abg ayie. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...