nuffnang

Rabu, 20 April 2011

Maharaja Lawak Minggu Ketiga Pilihan Ayie


Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

Apo ekau buek hari rabu yang indah ni??..hehe.. jangan buek kojo tak faedah sudah..
entry seterusnya dalam Maharaja Lawak.. minggu ni tema muzikal.. ada yang kene dan ada yang lagu tak kene masa persembahan.. dalam banyak-banyak yang buat persembahan ayie rasa 3 ni yang paling besh..hehe.. jom tinjau-tinjau

Pilihan Ayie tempat Ketiga:
JOZAN


haha 1st time Jozan masuk carta pilihan ayie.. memang kene la lawak dia kali ini..hehe.. serius.. dengan bermacam-macam lagu dia masuk.. cerita pasal sahabat yang berkongsi kasih satu wanita..siapa wanita tu..korang tengok kat youtube..hehe

Pilihan Ayie Tempat Kedua:
NABIL


Nabil telah berjaya melawakkan watak sebagai pelayan warung dengan menggunakan instrument lalat..haha.. sangat berhubung kait dari minggu kedua iaitu lalat sebagai modal lawak..hehe.. permainan piano hanya menggunakan lalat ajaib..hehe

Pilihan Ayie Tempat Pertama:
SEPAH


Sepah berjaya membawa watak gila-gila memasing.. cerita pasal kecurangan.. haha.. watak shuib yang menggoda sangat lawak..haha.. tapi lagu muzikal diorang sangat terbaik la.. haha.. sepanjang dia cerita nak tergelak je..hehe

ok itu sahaja cerita pasal Maharaja Lawak.. semoga minggu keempat buat ayie ketawa tak henti-henti.. ketawakan penawar duka..hehe.. adios..assalamualaikum :)

Ayie sayang anda ♥♥♥ jom buat correction research :)

5 ulasan:

saya_arief berkata...

top 3 ni memang best.
yang lain ok je la.
:D

man yusoef berkata...

aku tak pernah tengok maharaja lawak...serius...kesian betol

Taufiq Wr berkata...

duk umah sewa xde astro..jawabnya tgk youtube saja la..hehe..anyway, jozan memang best..lawak diorang lawak asli :D

amny berkata...

suka giler jozan..^^

aLieF si Muncung ManiS berkata...

sepah mmg terbaek..yang tak boleh blah,,dia ckp batu tu dapat dari batu caves..lepas tu pasal gajah tu lawak gak..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...