nuffnang

Selasa, 5 Julai 2011

MOVIE: TRANSFORMERS - DARK OF THE MOON

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

Yeah akhirnya ayie berjaya menonton Transfomers di TGV Jusco Seremban2 dengan berharga tiket rm8.. kalau GSC boleh dapat harga rm6..huhu..

Cerita transfomers kali ini agak panjang menceritakan Sam Witwicky mencari kerja dan tempat kerja tu ramai la dok menjadi orang suruhan decepticons..dan rahsia kerajaan dimana manusia yang pertama sampai ke bulan Neil Amstrong membawa sesuatu daripada kapal milik Cybertron.. dan Optimus Prime sangat bengang sebab orang bumi baru nak sebarkan maklumat tentang penemuan di bulan.. Optimus dan geng lain mahu naik ke bulan nak tengok kapal siapa dekat bulan..diorang jumpa bekas ketua cybertron Sentinel.. Optimus sangat hormat dekat bekas ketua dan memberi hidup baru kepada bekas ketua.. Sentinel mahu hidupkan kapsul supaya tamadun cybertron di tubuhkan.. optimus tak setuju.. sentinel mengamuk.. dan ketua agen berkaitan autobots Charlotte Mearing mahukan cybertron keluar dari bumi.. tapi geng decepticons buat peperangan dengan membantu sentinel menghidupkan kapsul pillar di Chicago.. perang bermula menghalang dengan tentera Amerika dan group autobots menghalang sentinel.. dengan menggunakan sedikit muka menggoda awek sam pujuk ketua decepticons membunuh sentinel.. dan sentinel menjadi lemah.. dan optimus berjaya membunuh sentinel..

itu sahaja citenyee dengan masa tengok 2 jam.. asyik menguap je maybe ceritanyee sangat panjang..huhu..tapi bab lawan-lawan sangat best...


Ayie sayang anda ♥♥♥ minggu ni syif pagi..yeahhh

9 ulasan:

aan berkata...

hahaha~~ penjimatan. Saya telah pun mendownload file torrent hd untuk filem ini dua hari selepas ia direleasekan..

Abu Bagi berkata...

superb..aku suka gila..nak tengok lagi ni,,

hidayah zawawi berkata...

murah2~hehehehe..

Awan berkata...

blom ade kesempatan tok tgk...xde geng...huhu

Niena Muhammad berkata...

x smpat lgi nk tgk ^^

http://www.my-shopping2u.com/2011/07/inilah-princess-katak.html

Shahrul Izwan berkata...

saya xsuke Transformers huhu..

tapi saya mmg suke gila dengan Harry Potter! :D

Fadzmie berkata...

Jalan cerita memang kurang uuummpphh, kan? Nasib baik la letupan-letupan segala tu dapat selamatkan keadaan. Dah la awek dia tu tak cun. Rindu Megan Fox. Uuuhhh.

SITI ARFAH berkata...

Salam ziarah,570^^,. Em sume org kate bez sgt cte neh. Iye ke bez sgt2? Tingin gk nk tgk. ;)

key-one berkata...

sangat tak best....beribu lemen kali menguap....haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...