nuffnang

Isnin, 1 Ogos 2011

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan 2011

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca
Alhamdulillah hari ini sudah mula kita menunaikan ibadat puasa yang semua orang tunggu.. 1st puasa ayie dapat bersama keluarga..bestnya..sebab hari ini hari isnin.. isnin kan cuti..hehe.. jangan jeles.. semalam closing cleaning perdana kat tempat kerja.. tapi best tutup awal walaupun tak dapat nak buat solat terawih..dan ayie dapat gaji yang pertama walaupon ada 3 hari dia tak kira.. tak apa nanti tuntut..

Pada bulan baik ini ayie nak minta maaf pada semua pembaca blogger dan follower ayie yang sebelum ini ayie sangat bagi komen tak bernas kat entry korang dan selalu ayie bagi entry kat blog ayie yang sangat mengarut dan melukakan hati korang..yela ayie ni pon newbie dalam blogger ni..jadi ayie nak minta maaf banyak-banyak.. dan semoga kita semua dapat melakukan ibadat puasa dengan penuh keimanan kepada Allah..


Ayie sayang anda ♥♥♥ hari ini dapat berbuka dengan keluarga insyaallah.. seronok nyeee..

18 ulasan:

afzainizam berkata...

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
Ucapan Selamat Berpuasa & berbuka

sergeant keroro berkata...

selamat berpuasa bro :)

Far8 budak baik berkata...

takde nye salah kauu..
hahahaha aku maaf kann..
aku jugakk k..
pastuuu..
selamat berpuase ayie..
jagn lupe meriam bulohh k..
hahahahaha...
pastu selamat berbuka nnti

anisyafrina berkata...

Selamat berpuasa.. moga ramadhan tahun ini lebih baek dari sebelum ini ^__^

Shikin JD berkata...

Selamat Berpuasa Fik@Ayie sekeluarga, semoga diberkati slalu, amin....

NICK IRFAN berkata...

selamat berpuasa!

Qaseh dalia adelia berkata...

salam ramadhan ...............

eiyna zhafirah berkata...

selamt berpuasa :)

Hans berkata...

selamat berpuasa, berbuka, bertarawih dan bersahur ayie

p/s : jgn lupa ikut resipi yang chef Hans kasi tu tau..kekekeke

saiazuan berkata...

salam ramadhan :)

special ATWR comic to saiazuanblog readers :)
http://eleventx.blogspot.com/2011/08/atwr-comic-5-selamat-berpuasa.html

Amna.Qadeeja berkata...

amboi,sharela cket duit gaji tuh hehe

slmt berpuasa ayie ! ;)

Mya berkata...

hari ni bebuka besh sgt! sb bebuka dgn famili hee...

salam ramadhan ayie =)

PORUMAN berkata...

baca blsn komen kt blog aku ye...

Shalina Samsudin berkata...

selamat berpuasa juga ye ayie :D

meaw berkata...

selamat menyambut bulan ramadhan ya ayie ^__^

sifu im berkata...

selamat berpose yi..ko jgn nk ponteng2 plak..haha

Princess Nusy berkata...

slamat berpuasa.. =))

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip periksa kerosakan san servis radiator

الله الله الله الله
الله الله لا اله الا الله

Bulan kemuliaan bulan kerahmatan
Bulan keampunan bulan Ramadhan

Mari beribadah agar bahagia
Kebahagiaan dan kenikmatan
Untuk mengharap keampunan
Rukuk dan sujudlah kepada Tuhan

Beristighfar dan bertasbih
Bertahlillah dan bertakbir
Tuhan mengampun segala dosa
Selamatkan daripada seksa

Berzakatlah dan bersedekah
Bersatu padu bermuafakat
Bertaubatlah kepada Tuhan
Bermohonlah pada yang Esa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...