nuffnang

Ahad, 15 Mei 2011

Haiwan: Kejar Kejar Kejar

Salam Hari-Hari Kepada Pembaca

Kucing ayie main kejar-kejar dengan binatang yang agak comel..hehe.. nampak macam biawak, tapi macam sesumpah, maybe keturunan cicak, jangan lak org kata buaya..huhu.. si jenny yang betina ni suka bunuh binatang-binatang eksotik ni..hehe..rasanye dia la paling rajin kucing tangkap tikus sejak 7 tahun tinggal Margosa sini bela kucing... si hitam iaitu Tom tengok je makcik dia tangkap..hehe..

video

Ayie sayang anda ♥♥♥ so sapa tahu jenis kumpulan darah apa binatang comel tu???

5 ulasan:

adwafarahin berkata...

err geli ngan kucing

zairiiskandar berkata...

jenis DARAH BINATANG si kucing ne!!

Afzainizam berkata...

//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
bila blog kena block timbul

diy bumbung kereta karat

~~~~~@@@~~~~~~
Selamat Hari Guru
~~~~~@@@~~~~~~
Wahai guru yang dikasihi,
Engkaulah pelita diri ini,
Menerangi hati nurani,
Moga dirimu dirahmati
~~~~~~~~~~~
Ya Allah peliharalah guruku,
Agar dipimpin terus hambaMu,
Agar terhindar dari Neraka,
Moga dibukakan pintu Syurga
~~~~~~~~~~~
Tak terbalas jasamu
Berkorban jiwa raga
Mendidik anak bangsa
Jadi insan berguna
~~~~~~~~~~~
Keikhlasan di hati
Hulur bakti dan budi
Kau penyambung warisan
Ilmu cahaya hati
~~~~~~~~~~~
Ampunkanlah wahai guruku,
Kesilapan anak-anakmu,
Ku serahkan jiwa ragaku,
Agar terdidik nafsu liarku
~~~~~~~~~~~
Dengan izin Allahu Rabbi,
Engkaulah guru yang sejati,
Engkau bersabar mendidik kami,
Moga dirimu diberkati
~~~~~~~~~~~

Afzainizam berkata...

//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
bila blog kena block timbul

diy bumbung kereta karat

eeemmm kucing ni binatang kesayangan nabi.... aku ada 2 ekor kucing kampung tapi lincahhhh... cuma yang sekor tu suka selongkar periuk kat dapurrrr... cari ikan kut... yang lagi satu tu suka tangkap burung bawak balik

ABU berkata...

bukan tokek ka tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...