nuffnang

Ahad, 5 Jun 2011

Tengok Kawan Kahwin Terasa Macam Baru 18 Tahun ~~ Selamat pengantin Baru Nur Liyana dan Pasangan



Selamat hari-Hari Kepada Pembaca

=music on=~~Selamat Pengantin Baru..(##teng keteteng keteng)..~~Semoga berbahagia~~Selamat ke anak cucu~~Selamat sejahtera~~ (##tenenene net....
thank you penyanyi undangan wan.. kerana sudi mensumbangkan lagu dalam blog ayie..hehe

Semalam bestfriend pengawas ayie kahwin..jadi pengawas kat SMK Pendeta Za'ba, Paroi Jaya di Seremban.. tak sangka kan.. kawan yang selalu sesama bertugas pengawas dah kahwin dulu..hehe.. tapi ketua pengawas lelaki dengan perempuan lom kahwin lagi.. so korang berdua kene cepat-cepat la cari jodoh.. korangkan dah habis belajar..lagi-lagi ketua lelaki tu dah ado calon..hehe..

yana ni antara atlet juga la kat sekolah.. kenangan sukan tak boleh lupa bila hari latihan merentas desa.. ayie masa tu baru sampai ke sekolah setelah berpeluh-peluh beround banyak taman.. yana tegur depan gate sekolah.." eh engkau baru sampai ke??" hahahaha.. segan kot tengok dia dah lama sampai.. ayie baru nak sampai.. yana ni lembut orangnyee tapi kuat lari jugak ni..huhu.. hebat hebat.. sekarang dia kerja kat putrajaya sebagai akauntan...dan yana ada kembar nama norida..kalau yana dengan norida kahwin sekali maybe sangat-sangat menarik.. tapi yana kahwin serentak dengan abang dia.. ok la tu.. kalau tak 3 pelamin la jawabnyee

Bila tengok kawan kahwin ni terasa diri ayie bertambah muda la..hehe..tak tahu la kenapa..kalau orang lain maybe fikir bila tengok kawan kahwin terasa tua lak kan.. ayie tak..macam baru lepas SPM pulak..hehe..

so ayie ucapkan selamat pengantin baru kepada Nur Liyana dengan pasangan.. semoga kekal ke akhir hayat..aminn



Ayie sayang anda ♥♥♥ sesiapa nak kahwin tu ajak la ayie.. leh la ayie makan free..:)

10 ulasan:

rara pinkmafia berkata...

nt rara jemput eh =) hehehe

A M E ! berkata...

selamat pengantin baru kepada rakan kamu ya . kamu bila pula ? lalala ~

ABU berkata...

wah slmt pengntin baru..:D

NURUL AINI NORAZMAN berkata...

urrmm,.kak liyana?? macam aini kenal la,.=)

Ain Zulaikha berkata...

termenung jap bila saya mahu kahwin hehehhe.. selamat pengantin baru kepada kawan

NICK IRFAN berkata...

semoga berkekalan hingga akhir hayat

bunga berkata...

sama la bunga..rasa nak kawin gak la..haha/

'AQILAH berkata...

tahniah :)
yeke terasa muda?? ke tulis je muda dalm hati..jeng jeng hehe gurau je :)

ainol akasyah berkata...

untung ler kwn tu da kawen muda2..tiba masa awk yg 'muda' plak kawen hehe

JOM BACA DRAMA NORA ELENA VERSI NOVEL..RUGI KALAU TERLEPAS BACA

ABU berkata...

aku pun nak kawin jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...