nuffnang

Ahad, 5 Jun 2011

Kembar Nubhan Kahwin?? ~~ Selamat Pengantin Baru Encik Fadli Dan Pasangan



Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

Ayie nak ucapkan selamat pengantin baru kepada kembar nubhan..iaitu encik Fadli.. kembar???.. haha.. nubhan ada kembar ke?? eh tak ada la nubhan tak ada kembar.. tapi ada peminat nubhan kata muka dia ada iras-iras nubhan..hehe.. sorry abe.. Encik Fadli ini adalah peminat yang tegar kat nubhanfc.forumotion.com.. sebab dia la selalu dok komen kat sana..hehe.. kat laman web tu boleh cek siapa yang selalu beri komen.. so antara raja komen dia la..hehe.. ayie dulu nak kejar..tapi tak dapat.. maybe kene ada depan komputer 24 jam..hehe.. Encik Fadli orang new castle.. Kota Bahru Kelantan.. sebab tu kalau tegur dia kat internet selalu panggil dia abe.. pernah jumpa dia sekali.. terkejut sesangat sebab dia terlalu kurus..huhu.. rasa pegang tulang pulak.. tapi takut nak pegang takut patah..hehe..

Selamat Pengantin Baru hingga kekal ke akhir hayat.. dan semoga cepat-cepat dapat anak :)

Ayie sayang anda ♥♥♥ Pukul 2 nanti nak pergi kenduri kahwin kawan sekolah... kawan pengawas..

17 ulasan:

Farhana Jafri berkata...

rmai ny dh kawen skrg ni.. abg nara pon dh kawen.. anyway, smoga dorang brbahagia smpai ke anak cucu..

'AQILAH berkata...

iras sikit2..:D selamat pengantin baru .

Zamani84 berkata...

Salam Fiq
Minta maaf, seingat Zam, Zam tak pernah izinkan lagi mana2 pihak menggunakan mana2 gambar Zam untuk tujuan peribadi mereka. Gambar2 di FB pun hanya utk tatapan nubies shj.. Harap Fiq dpt bt sesuatu utk entri terbaru ni..
Tk

Zamani84 berkata...

thanks Fiq

Nurul Amira berkata...

wahh besttnyerr dh kawenn ! hehe . slamat pngantin baru 4 both of them . ayie ble lak ? hehehe :)

Siti Suriani berkata...

bestnyer kawen kan? haha

nabilah berkata...

fik!!!!!!!!! hahahahaha.....wah!! cam cepat je masa berlalu... aku pon nk kawen gokkk!!! haha... camat pengantin bru kt iras.. =)

..hizamirahim.. berkata...

wah.
selamat pengantin baru!

E'raz Fadli berkata...

Fik!! TQ.. Menarik betul posting ni.. Mn ade kembar Nubhan bro.. Jauh same sekali tuh.. hehe.. ape2 pun, TQ very much.. doakan kami.. :))

E'raz Fadli berkata...

Fik!! TQ.. Menarik betul posting ni.. Mn ade kembar Nubhan bro.. Jauh same sekali tuh.. hehe.. ape2 pun, TQ very much.. doakan kami.. :))

E'raz Fadli berkata...

Fik!! TQ.. Menarik betul posting ni.. Mn ade kembar Nubhan bro.. Jauh same sekali tuh.. hehe.. ape2 pun, TQ very much.. doakan kami.. :))

Syafiq Rosli berkata...

hehe..ade skit2 rupa dia..:)

NICK IRFAN berkata...

yela mcm nubhan sikit2..

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اسلام عليكم

Jom Terjah entry terbaru ??
modifikasi proton satria

sekarang musim kawin pada yang kawin semua kita tumpang gembira ajer dan doakan terbaikk... slmat pengantin baru.. pd mereka

bunga berkata...

cuti sekolah mmg ramai yang mula baut kenduri..

ABU berkata...

bagai pinang dibelah dua :)

hidayah zawawi berkata...

ade iras..hehehe..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...