nuffnang

Selasa, 22 Februari 2011

Esok Ayie nak undi USOP.. sapa suka angkat tangan macam USOP

Selamat Hari-Hari kepada semua pembaca..

Hari ini ayie hadirkan diri dengan gagahnye ke Anual Grand Meeting untuk FSPPP di auditorium..penat woo..klass dari pagi hingga petang lepas tu kena hadirkan diri ke mesyuarat tu..hmm..layan..

Now persatuan BASS dapat pengerusi baru..Sangat jambu ..hehe..jangan marah yee..nama dia Abdul Qayum..my junior yg dapat jadi pengerusi... my friend dapat jadi timbalan je..ok la tu kan..hehe..so masa itu juga ada pengumuman atau memperkenalkan semua calon MPP yang mewakili fakulti kitorang.. ada 4 orang.. semuanyee dari part 4..my junior juga..

So sapa ayie nak pilih ek?? nampak semuanya ada kreadibiliti..tapi tak semua yang dapat diharapkan..hehe.. ada 3 lelaki dan 1 perempuan.. kalau ikutkan boleh je perempuan dapat undian tinggi sebab fakulti kitorang ramai je perempuan..tapi perempuan mesti nak yang lelaki handsome sebagai Majlis Perwakilan Pelajar diorang..hehe btol ke???..

Ahh xyah pening-pening ayie dah tahu siapa layak jadi wakil kami esok....
Ayie nak pilih USOP la..sebab manifesto dia bagi makan free maggie kari..hehe..sodap ehh.. so marilah kita beramai-ramai mengundi..koordinator cakap seleuruh UiTM akan membuang undi esok..harap seluruh pelajar UiTM keluar mengundi walaupun di UiTM tak ada pro or pembangkang..


Ayie sayang anda ♥♥♥ Makan oblong di kesidang Melaka..shedaaapp

2 ulasan:

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

alahaiiii.... ape ke he nye mike pilih usoppp .... aterrr nak undi gok ke usop tu yop....Nok angkat tangan pun udah lerrrr lentuk jari jemari tu yopppp.

ni macam citer hantu kaklimah balik umahhhh lawakkkkk -lawakkkkk

ayie berkata...

Afzainizam

nak buat macam mana..USOP dah macam ni..hahaha..kita tetap undi USOP..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...