nuffnang

Sabtu, 19 Februari 2011

Mari tolong Ayie buat ayat yang betul....

Selamat hari-hari pada semua pembaca..

hari ni buat apa? hari minggu ni mari lah kita berileks-rileks yee.. jangan dok stress.. tak baik tu..bak kata zizan..hehe.. seminggu ni rasa agak sibuk walaupon rasa macam buat-buat sibok..hehe..kerja research makin lama makin mencabar.. takut nak teruskan ..supervisor ayie banyak sangat permintaan..huhu..harap ayie penuhi permintaan supervisor ayie..

hari ini ayie balik seremban lagi..haha.. ramai yg kata homesick la..banyak duit la nak balik..anak mak la..anak abah la.. ello ayie memang anak mereka la..hehe.. ayie balik seremban pon ada misi.. yela lepas ni tak nak la balik korang dok jeles je..hehe.. hari ni kat uitm naib chanselor datang uitm.. so nanti ada geng ayie join dengar ceramah dato' sahol.. ayie cerita la kat abah ayie ni.. korang tahu abah cakap apa.. "sahol tu suara macam itik..kecik je suara dia"..hehe..ayie tak ngumpat yee.. abah yang cakap..abah kenal dia sebab sama-sama belajar kat USA..

Ok berbalik pada tajuk entry ni.. ayie nak korang baca perenggan di bawah..korang tak payah tanya mana sumber ayie dapat perenggan bawah ni..hehe..sumber dari rumah ayie la.. tapi bukan ayie buat..noktah.. comel tak ayat bawah ni.. ayie baca je dah angkat kening..hehe.. so sesiapa yang rajin tu marilah sama-sama buat ayat yang betul..hehe.. ayie suka kalau ada title cikgu yang tolong betulkan..tapi kalau korang enginer nak tolong betulkan pon takpe hehe.. sorry ini bukan contest blog..just suka-suka.. so selamat buat ayat yang betul..


pesanan penaja
"jangan buat ayat sampai ayie tergelak nak baca"..:)

Ayie sayang anda ♥♥♥ mission balik seremban nak kurus..boleh ke??hehe

12 ulasan:

-ilhamvetto- berkata...

mcm bahasa org pantai timur jer.... hahaha....

p/s:kertas xm saper ko curik ni?

ayie berkata...

-ilhamvetto-

huhu..tang mana ayat dikatakan pantai timur..xdo pon..hehe..

kertas exam dari .. ado la

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

adooiiii aku bab bab karangan BM ni agak tak pass lahhh... pasai SPM BM pon agak cukup cukup ajerrr...

uihhhhh betoiii tu mana plakkk ko rembat kertas soalan tu....

ayie berkata...

Afzainizam

ala try jele..bukan bayar pon..hehe..

kertas soalan ni tidak dirembat sesuka hati..hehe

NICK IRFAN berkata...

sian suara itik plak? hehe

ayie berkata...

NICK IRFAN

haha entah la abah yg cakap camtu..tp memang sore dia kecik

flycamar berkata...

tidak perlu diperbetulkan lagi..parah sgt.. he3x..

ayie berkata...

flycamar

huhu yeke..tapi ada yg betulnyee..hehe

aLieF si Muncung ManiS berkata...

hahahahahhahahahaha...ni adik ayie ke buat??adoi...lawak....haha..ENTRY BARU ALIEF..korang sanggup tak buat benda ni??kalau sanggup,,sila la baca..kalau tak sanggup,,hurmm..kena baca gak..peace..""

ayie berkata...

aLieF si Muncung ManiS

amboi dr alif.. gelak besar plak..igtkan nak bantu..hehe

sapa punye..hehe..tak tahu..

aLieF si Muncung ManiS berkata...

ayie-->amboi..taknak bgtaw alief nampak...xpe,,bisik je..aliefjanji tak bgtaw orang..hahaha..best la kertas exam tu.....

ayie berkata...

aLieF si Muncung ManiS

dr aliff..best ye baca..hehe.. masih simpan dulu rahsia..siapa punyee kertas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...