nuffnang

Sabtu, 12 Februari 2011

Lumba lari ngan adik sapa menang??

Keputusan lumba lari antara ayie dan adik ialah...............

takde sapa menang sebab dua-dua lembap..haha.. tapi bagi la menang kat adik ayie walaupon dah setengah lake garden dia dah pancit tapi ayie stil nak jogging..huhu.. adoi lepas ni mesti sakit kaki bangun pagi..tapi sangat puas la jogging kat taman tasik seremban ni..hehe..
sebelum ni dah dua kali jogging..nampaknyee stamina ayie dah bertambah..haha..maksudnyee 1st time tu setengah taman tasik berjaya di tawan.. 2nd pulak satu pusingan lake garden berjaya di tawan.. dan hari ini satu pusingan berjaya dan bertambah satu lagi pusingan untuk jenjalan..biasanya 3 pusingan je kat sana tapi hari ini berjaya membuat 4 pusingan.. semoga lepas ni 2 pusingan berjaya di jogging huhu.. nampaknyee setiap minggu la ayie balik seremban.. sebab boleh jogging sama-sama ngan adik..hehe

Ayie sayang anda ♥♥♥best pulak dengar lagu india ni.. suragane suragane..lalalalala

2 ulasan:

d_tieah berkata...

Rajin owh joging..
Huhuhu..


Latest entry : Cerita Korea Versi Blogger Tempatan

ayie berkata...

d_tieah

haha.. rajin la sangat..xde la baru nak start jogging

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...