nuffnang

Jumaat, 25 Februari 2011

Wedges Kampung Lapan Melaka

Salam Hari-Hari kepada semua pembaca

Hari ini ayie pergi makan wedges kampung lapan kat Melaka ni haa..shedap..hanya rm3 je..tapi sangat berbaloi dan kenyang la juga..wedges ni boleh challenge KFC le..hehe..eh kalau yang KFC berapa harga dia yee?? Ayie kalau kat KFC tak makan sangat sebab rasa muak..tapi wedges kat gerai ni sedap la..tak rasa muak..nampak kentang tu ada bakar sikit bila ada warna hitam sikit kat wedges tu.. sedap..hehe

Gerai ni memang tempat lepak wajib bila dah pukul 11 malam.. sangat berbaloi la..hehe

Ayie sayang anda ♥♥♥ esok satu kelas je..hehe

8 ulasan:

mrs.cokelat berkata...

bestnyer....heheh..
t'ign gak nk makan.... :)

ayie berkata...

mrs.cokelat

besh..meh datang sini..ayie belanja :)

NICK IRFAN berkata...

perghh! sedap tu nnt nk try la aku ni mmg peminat wedges

Shikin JD berkata...

Bape harga wedges tu?

ayie berkata...

NICK IRFAN

perghh peminat wedges upenyee..hehe..meh try sekali

ayie berkata...

Shikin JD

hargenyee dlm rm3..

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uihhhhhh nampak sedap... enak hingga menjilat jari.... ade tak gituuuu

ayie berkata...

Afzainizam

boleh dapat..sampai nak makan 10 pinggan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...