nuffnang

Jumaat, 30 Disember 2011

Pengantin Doktor Gigi~~Dr. Nurul Ain Azmi Dan Pasangan

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca


Entri kahwin lagi..haha..memang bulan kahwin ini asyik tayang gambar orang kahwin je.. kalau nak tanya ayie bila kahwin lagi..tunggu ayie umur 35 tahun..mampu tunggu??hehe..

Inilah classmate ayie masa start Form1-Form 2 kat SMKA SHAMS.. bermula kenal dia ini good3 je..tapi boleh tahan dia punya kene kan balik..hehe.. tak sangka dah kahwin.. ayie dulu kalau jumpa dia suka sebut nama penuh dia..Nurul Ain Azmi dok lenggeng.. tapi sekarang duduk kat Taman Tuanku Jaafar Senawang je..eh lama la tak jumpa dia ini dah hampir 8 tahun..tapi masa itu dengan beraninya dia tanya ayie..ada tak photographer yang murah..haha ayie suggestkan la ain dengan abang Adam Arjuna..dan dia puas hati ok la tu kan..hehe..


Ayie ucapkan Selamat Pengantin Baru..semoga kekal hingga akhir hayat :)

 Ayie sayang anda ♥♥♥ Yesss!!!! ayie dah habis VIVA :)

6 ulasan:

Hanih Borhan berkata...

Senanglah bukak klinik gigi diorang tu nanti, haha...

khalila berkata...

tahniah kt pengantin :)

MR. SYAH berkata...

wah best betul kahwin.. boleh ayie cabut gigi free nnt.. heheh..

Miss Zue berkata...

wah syok doktor kawen..Misszue tgk blog ayie xde churp2.dah join lum?join la dia cm nuffnang jugak..leh wat side income.Kalu dah join bagus lerr.hehe.

kalu x join lagi

http://www.churpchurp.com/zuriana/share/churpchurp-invite

g kat link tu k..

aRry ReNnwooD berkata...

doktor gigi ayie ker?hehe..btw thniah n slm pgntin bru hihi

Afzainizam berkata...

Selamat pengantin baru
Semoga kekal abadi bahgia
Ke anak cucu sentosa murah rezeki
Alhamdulillah bertemu jodohnya
Berkat kesucian akhir terlaksana

uihhhh doktor gigi ni.... adooiiii habiss lerrr gigi wife dia

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip hadapi temprature naik kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...