nuffnang

Ahad, 7 Ogos 2011

Sugarcane Juice Pilihan Jus Di Bulan Ramadhan

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

Minum air tebu boleh melegakan tekak ketika berbuka puasa di bulan ramadhan.. ok la banyak nak kena blend ni..eh banyak nak kena mesin ni.. jemput minum semua :)

Pengertian Surah An-Nashr

1. Apabila datang pertolongan Allah dan kemenangan
2. Dan engkau lihat manusia masuk kedalam agama Allah dengan berbondong-bondong
3. Maka Tasbihlah engkau serta memuji Tuhanmu dan minta ampunlah engkau kepadaNya. Sesungguhnya Dia penerima taubat.


Ayie sayang anda ♥♥♥ Air pilihan korang bulan puasa ini apa??

11 ulasan:

Mohd Khairi Khadzir berkata...

dulu zaman kanak2 , mcm2 air nk rasa tp bile dh meningkat dewasa (cehh...) buka minum air sirap pun dh kenyang..hehe

Hizami Rahim berkata...

dulu suka air tebu. sekarang suka jus stroberi. haha!

Saiazuan berkata...

hoho sodap ni

Cik Rimau berkata...

same la ayie.. tp skrg ni cik rimau jrg beli da.. ag suke buat sndri.. lagi kawwww.. hehe.. tp bukan la tebu.. klu teringin baru beli.. :-)

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip servis tayar kereta

pergghhhh pekena air tebu mmg best gilerrrr lahhh..

sebenarnya bagus minum atau makan barang sesuatu yang belum disentuh api... contohnya korma , buah buahan atau air tebu. air kelapa ke... semasa berbuka ni

Fezul Fadhley berkata...

-- lama da x minum air tebu nih... ermm

NICK IRFAN berkata...

lama aku x minum air tebu ni...

aan berkata...

sebab malas beli makanan kat hostel~ buka makan kurma 3 bijik, air pulak minum air paip time wudhu~ senang

sifu im berkata...

ak minum air suam je yi..baru x kena kencing manis..haha

Far8 budak baik berkata...

waaaaaa kau suak air tebu..
aku jual kat bazar..
mmg sedap lahhh..
uwaaaaaaaaaa

C i k P i p i T e m b a m berkata...

huhu . air bandung + aiskrim soda .
wallahhhhhhhhhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...