nuffnang

Selasa, 9 Ogos 2011

Popia Kebiasaannya Berinti Sayuran


Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

Dah masuk bulan ke-9 puasa.. popia masih lagi makanan kuih yang senang diperolehi kalau bulan puasa.. ayie minat pada popia goreng sambal..rangup..pedas..dan ada manis sikit.. tengok popia kat atas..mak buat macam nak jual je..hehe..bersiap sedia untuk menggoreng.. meh ambil sorang satu :)


Pengertian Surah Al-Lahab

1. Binasakanlah kedua belah tangan Abi Lahab dan dia telah binasa
2. Tiada bermanfaat baginya harta-bendanya dan apa-apa yang diusahakannya (buat mempertahankannya dirinya dari seksaan)
3. Dia akan memasuki neraka yang bernyala-nyala
4. Dan perempuannya (isterinya) yang mengangkutkayu api
5. Dilehernya (diikat) tali yang dipilin (teguh)

Ayie sayang anda ♥♥♥ Pernah tengok cerita "law ka na bainana"??

9 ulasan:

Fezul Fadhley berkata...

sedap2!

aan berkata...

aan da download gambar ayie kat fb, jap lagi aan buatkan...

Far8 budak baik berkata...

tu lahh kan ayie..
kalau popia basah
lagi sedap..
mmg mkn tu je time berbuka..
sampai lupe nasi..
hahahaha

ABU berkata...

sudah pasti ianya sedap...arghhhh!!! puasa ni...hahaha

syazwani 'atiqah berkata...

faveret...!!

NICK IRFAN berkata...

perghh!! lapo2!! popia fav aku jgk

C i k P i p i T e m b a m berkata...

wahh sedapnyee ! nak sikit mak mrtua kita buat kan ? hakhak xD

Saiazuan berkata...

lama x mkn

Nur Farah Hani berkata...

yang beli memang selalu isi macam ni.. yang buat konpem isi sayur je..sebab y tu ta reti.. hahaha.. apa apapun due2 best.. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...