nuffnang

Khamis, 11 Ogos 2011

Model Kanak-Kanak Kiko Dan Kiki Lala


Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

Semalam berakhirnya pencarian ayie dalam mencari gambar kanak-kanak model Kiki Lala dan Kiko..haha.. bila dah jumpa apa lagi gunakan scanner untuk scan gambar itu..

Ni namanya Harley Davidson.. lawa tak??


Yang ni kecil-kecil dah dapat ijazah.. pandai yee ketip bibir sebab tak nak kamera nampak gigi rosak..cuba kira berapa orang ketip bibir..??hehe


Ha nak kemana tu??hehe yang ini rasanya dekat Pulau Pinang..bersemangat nak bagi monyet makan kacang.. dan kasut popeye sangat dirindui..huhu..

Pengertian Surah Al-Kautsar

1. Sesungguhnya Kami (Allah) telah memberi engkau (ya Muhammad) kebaikan yang banyak
2. Sebab itu sembahyanglah engkau kerana Tuhanmu dan sembelihlah (kurbanmu)
3. Sesungguhnya orang yang membencimu akan musnah (punah)


Ayie sayang anda ♥♥♥ Korang punya baju kanak-kanak jenama apa?

17 ulasan:

Hans berkata...

comel2
:-)

sifu im berkata...

hehe ko mse kecik ke tu yi??cute gittu

GaRy™ berkata...

wah3... kiut yang teramat ni..
gary kecik2 dulu pakai baju adidas.. XP

Kalamhati berkata...

ololooo tomei!hehe

AesyaZealous berkata...

wewwiittt

L berkata...

kita seorang pemarah?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html

Heavenly Muse berkata...

cute :-)

Hizami Rahim berkata...

baju aku masa budak2 jenama cap padini. boleh ?

Saiazuan berkata...

mana g tah gmbr aku time kecik2 dlu

Afikah Aziz berkata...

ayie time kecik erk hehe,comel je :)

dhiera berkata...

wah...comel~

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip Pemeriksaan servis kereta

ohhhh zaman dulu ini lah baju yang ade jenama tau.... mahal melaram habis masa tu... sekarang bebudak pun pandai pilih adidas dan nike....

Awan Biru berkata...

Terkenang sewaktu dulu.

Brand biasa saja.

SyazwanSarawak berkata...

kecik2 dah pakai harley. kekeke

'AQILAH berkata...

alahai...comel nye ayie :)

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip servis motorsikal kupcai scooter

uihhh.... aku dulu tak pernah merasa.... cuma pakai standert masa tu abah beli baju superman kira canggih dah masa tuuu

Mya berkata...

comelnya! =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...