nuffnang

Jumaat, 1 April 2011

Saya nak menang Album Dia... Misha

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

ok hari ini nak masuk kontest oleh blogger yang ayie hormati iaitu encik Qarl.. hello kontest misha omar, siapa tak nak join..hehe... dalam album ni ada 16 lagu.. dan ada 3 lagu baru iaitu:
1. Berlalu
2. Detik Antara Waktu
3.Kerana

Ayie sangat suka bangat kat lagu bunga-bunga cinta kerana lagu ini membuatkan ayie berasa sangat mengharapkan kepada cinta.. yelaa ayie pon tak pernah mula bermadu cinta..cuma cinta senyap-senyap kat seseorang.. dan berharap bunga-bunga cinta terus mekar.. dan jangan layu di pusara..

Perkara yang ayie paling ingat kat kak misha omar adalah suaranya dan gaya persembahan yang sangat mempersonakan.. tengok part tangan yang menggeletar dan kaki yang hentak-hentak..pergh baru la ada aura nyanyian.. dan kak misha juga bila kita tweet dia mesti dia balas.. rindu nak tengok anak angkat dia dah besar ke belum..hehe


eh best la Qarl edit video ni.. ok pada sesiapa nak join kontest ni sila ke link ini.. http://www.mohdhaiqal.com/2011/04/contest-album-dia-misha.html.. kalau korang peminat fanatik misha omar sila ke kontest ni..hehe.."arahan ke ayie, serius je??"

Ayie sayang anda ♥♥♥ memang peminat misha omar masa album pertama.. ayie layan semua lagu.. tapi tak pernah dapat album misha..huhu..nak album dia..

2 ulasan:

amny berkata...

whhooaa...^^

misha omar tu jiran tok amni kt kelantan...dulu sllu dpat jupe..skg susah daa...

xpecaye??huhuhuuh...

ayie berkata...

amny..
caya2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...