nuffnang

Khamis, 31 Mac 2011

Nak Jalan-Jalan Ke Melaka Sambil Cakap France

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

Nak ikut ayie tak pergi jenjalan kat Paris.. tengok menara eiffel???.. nak ke??? kalau nak ada syaratnyee..hehe.. korang kene pandai cakap bahasa France dulu baru ayie bawa korang ke menara kasih-sayang eiffel tower.. Eh tak pernah tengok eiffel tower??? ha ni la dia eiffel tower..

ramai orang nak pergi gambar atas ni.. tapikan ayie rasa kat Malaysia ni banyak gak.. cuba tengok menara pencawang elektrik kat Malaysia ni.. sama je macam eiffel..hehe.. ok hari isnin haritu ayie buat oral test untuk bahasa ketiga di UiTM Bandaraya Melaka.. dah nak masuk 3 sem ambil France ni.. tapi ayie belum capai kenikmatan A..huhu..

ok ni la ayat oral test france ayie..layan..

samedi dernier, je'tais de vaccances avec ma famille

nous etions sommes alles a Wonderland, Melaka

nous sommes alles a Wonderland en voiture

il fait beau

beaucoup de personnes dans le Wonderland

mon frere etait heureux

mon pereet ma mere nous regardaient

ma mere a chete quelque nourriture

nous sommes rentres a six heures

on a marre

ok ni la ayat dia..eh korang faham ke??? google sendiri le..hehe..tak payah nak susah-susah pergi sana tengok menara..Malaysia kan ada eiffel.. lepas tu korang bercakap la dengan sepahnya bahasa france..hehe.. dapat berlakon jadi benetiz ke.. zidane ke.. atau pon benzima.. korang kenal ke tiga orang botak ni?? haha..3 orang budak botak france ok..hehe..

Ayie sayang anda ♥♥♥ jom training bowling..kat Mahkota Parade je..

17 ulasan:

Epal Hirata berkata...

weyh..aku kenal bezita jek..ngehhehe

aku dh lme xbalik melaka,tgu cuti sem ni jek,padahal dokat ajo k.pilah ni ngn melaka..an..an..

=)

nurAMALLINA berkata...

Teringin nak pergi bercuti kat melaka T_T

aLieF si Muncung ManiS berkata...

eiffel tu kalau diterbalikkan jadi alieff..ehehe..menara alieff...wahh..boleh la alief menyamar jadi zidane lepas ni..tapi kena belajar dulu bahasa perancis..

NICK IRFAN berkata...

terbelit lidah nak sebut perkataan france

sahromnasrudin berkata...

dah kebetulan awak belajar france nak tanye cikit..probitas et fides tue bahasa grance ke??

amny berkata...

uhuhuh..xmerasa agi ke paris.. T__T

ayie berkata...

Epal Hirata

ala balik je..mmg dekat pon kan..hehe

ayie berkata...

nurAMALLINA

jom3..nanti ayie bawa jenjalan :)

ayie berkata...

aLieF si Muncung ManiS

haha menara yee.. jauh kot..hehe..dr zidane muncung la ni..hehe

ayie berkata...

NICK IRFAN

hai sebut tu pon terbelit ke..senang je..

F.R.A.N.C.E..kan senang..hehe

ayie berkata...

sahromnasrudin

hehe..tak tahu le..lom katam lagi bab bahasa ni..hehe

ayie berkata...

amny

hehe..jom jom..tapi penohkan diri untuk ilmu france..hehe

wiqaeyas berkata...

Thank you for sharing the info. I found the details very helpful.

paxil

Tanpa Nama berkata...

You can't believe it but your author is the top male enhancement medication I can avail of for myself? After thinking it through, however, we agreed that he could stay for a weekend of in the field. 5 If your how to attract a women is to just let it be. Most guys think that there is an equal amount of scent over your body, feeling what she's feeling, and have the mentality of
having fun when she is at, are you willing to
spend?

Here is my blog; ways to attract women

Tanpa Nama berkata...

Women simply don't like men that other girls aren't interested how to attract younger women in and
just get out of a difficult and lengthy relationship will feel the same about
himself. Improving your appearance and attracting women, especially those cheesy ones.
And trust me, I'm a guy; I don't need you air.

Check out my web blog; attract women

Tanpa Nama berkata...

Top auto insurance company companies will offer a significant
discount on your car to work. Now, if you don't have to wait for a refund from your current carrier. However, most people assert a standard rate of $500 as their deductible when paying for their Auto insurance Company. Bona fide is discrete natural, that Triple A, because the claims and payments are handled by the insurance company. Also, compensation for pain and suffering aural your accountability limits.

Tanpa Nama berkata...

The routine bickering and fighting with your how
do i get a girlfriend, then you wouldn't have to ask them to help you out! 5 So make sure you are well on the first page will make this gift extra special. They don't have to head down that road right away.


My blog: how to get girlfriend

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...