nuffnang

Ahad, 6 Mac 2011

Kalendar Akademik UiTM sesi 2011-2012

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

Result STPM dah keluarkan.. tahniah ayie nak ucapkan kepada yang cemerlang, gemilang, terbilang kepada yang sangat excellent result STPM..huhu.. ayie dulu result sangat teruk..serius tak tipu.. tapi alhamdulillah dapat juga sambung degree..hmmm.. ayie tengok status facebook yang sudah tamat belaja..mula la buat perancangan nak sambung belajar kat mana..

Ayie nak kongsi la jadual university ayie yang tersayang..bak kata dr sahol.. UiTM di hatiku..
ok cuba lihat betul2.. korang yang tengah merancang sambung belajar..klas korang bermula pada 12 september yee..jadual ini untuk semua yang mengambil degree sahaja.. jadual diploma lain sikit..huhu..september korang akan masuk.. so berapa bulan korang akan tunggu masuk U??.. 6 bulan untuk menunggu masuk U..perghh lama juga tu..ayie dulu tunggu masuk U pon 3 bulan je..sebenarnyee ayie tak puas hati sikit dengan jadual..kerana ayie semester 5..bila masuk semester depan ayie akan lambat grade..tak seperti senior yang lepas2 yang bulan 12 dah setel exam..huhu..ini dah masuk january baru setel.. koordianator atau penasihat kami pon senyum je dengan jadual kitorang ni..huhu..semoga batch ayie bersabar untuk grade ye :)

ok untuk kemasukkan march..kalau dulu kemasukkan bulan disember.. so sesiapa yang sangkut dan nak cuba panggilan kedua UiTM ni harap sabar sikit yee.. tapi kalau lihat jadual ni..masa semester ni sangat panjang.. antara bulan mac dengan bulan july..huhu..lepas tu student baru akan masuk 10 september 2012

so dah tahu jadual harap korang boleh buat perancangan supaya masa cuti ni marilah mencari duit untuk dapat membantu korang semasa pendaftaran nanti.. yelaa duit untuk tambang ke university pon kene cari jugakkan..hehe.. ok selamat sambung belajar and selamat datang ke "Dunia Baru"


ayie sebenarnyee tak berapa nak sihat sekarang ni..huhu..seharian makan panadol..sampai mengantuk..panadol 650 sangat kuat rasa nak tidur..masuk kelas lecture je nak tidur..huhu..

rambut baru ayie.. amacam macam budak nak ambik PMR kan??hehe

Ayie sayang anda ♥♥♥ questionare dah siap..hanya copy and paste je..leh jumpa en.hamed esok =)

2 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

semoga ayie rajin2 belajar ya..jangan bazirkan masa di u tau heheheheee

ayie berkata...

sahromnasrudin

insyaallah..saya akan belajar bersungguh-sungguh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...