nuffnang

Sabtu, 22 Oktober 2011

Contest DANIEL ADIE : SISPA

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

Hari ini ayie rasa nak join contest dari daniel adie a.k.a cikgu hamdi.. contest pon menarik.. suruh cari gambar senyum ikhlas dan senyum palsu.. ayie mana la banyak senyum ikhlas.. kalau ikhlas dia tak pandang kat kamera..haha.. kantoi ramai yang join semua senyum depan kamera..opss.. itu pandangan ayie je.. eh yang join contest tu semua senyum menawan..arghh tergoda ayie!! nak nombor??hehe.. ok sesiapa nak tahu peraturan pertandingan senyum ikhlas dan palsu serta hadiah yang sangat comel, boleh klik nama kat bawah ni..



So ini lah gambar yang ayie ada.. gambar semasa kawan-kawan sekolah datang beraya kat rumah.. serius best masa itu.. borak sakan cerita pasal sekolah 4 tahun lepas.. dah borak muncul pulak usik-mengusik.. itu la bermula senyuman meleret sampai ke telinga.. mengilai pon ada..haha.. dan akan senyum tak ikhlas bila time kita pula kene perli..oemmgee..tahan jele!!

Jom lengkapkan slogan...eh kalau korang baca senyum je la ek..tak payah nak perli sangat !! :P

"terkadang, senyuman palsu terukir apabila menghadapi sesuatu dugaan dengan penuh berliku tapi dengan senyuman walaupun palsu akan menghilangkan segala duka"

ayie nak tag gadis yang senyum menawan selalu.. diorang ini kalau senyum ceria je..tapi tak tahu la senyum palsu ke senyum ikhlas..:P



Ayie sayang anda ♥♥♥ sorry daniel adie lambat nak join.. sebab sangat sibuk masa belajar ini :) ..bila nak dating lagi??hehe

6 ulasan:

Unknown berkata...

hmm dua2 palsu...haha

gudluck bro :D

DanieL AdiE berkata...

Dear Ayie..

Thanx so much sebab sudi jugak join Contest Adie..

Appreciate it..

All the best ya..

kindergartenlibrary berkata...

Gud luck !

kaAka berkata...

gudluck...

C i k P i p i T e m b a m berkata...

amboi , haha... perli ka ? insyaallah ayie :) thanks tauu

Ca Ezah berkata...

naseb baik snyuman ikhlas ca mmg xpndang kamera..hehe....

gud luck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...