nuffnang

Ahad, 16 Oktober 2011

Syifa Pandai Berjalan

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

gambar wan hajah normah dan syifa

Selepas dapat adik baru..syifa anak buah ayie yang keempat dah pandai berjalan.. walaupon berjalan dengan penuh kesopanan tetapi sangat gembira bila dah pandai berjalan sebab akan pengurangan nak berdukung..haha.. jom terjah aksi comel syifa bila nak tunjuk skill jalan..



So macam mana wonderbaby pak uda tunjuk skill jalan?? siap menari tu..hehe.. ayie doakan semoga syifa lekas boleh jalan dengan lancar dapat tolong umi dia kat dapor buat susu adik..hehe



gambar semasa perjumpaan jalinan kasih-jumpa junior..mak cakap ayie dulu dapat jalan lambat sikit..patut la tak dapat lari pantas macam usain bolt..hehe

Ayie sayang anda ♥♥♥ korang dulu berjalan macam ini ke?

4 ulasan:

syazwani 'atiqah berkata...

comel nye syifa..anta laa video kt nona

Terbang Bersamaku berkata...

comel jer syifa nie..suka tgok rambut dia..comel..=)

DanieL AdiE berkata...

Rindu KBM!!!


siyes...Rindu Audi..

Afzainizam berkata...

oohhhh syifa... baru kenal tak bertaPAK... DUNIA NI LUAS YERR SYIFA... ESOK LUSA DAH BESAR BANYAK RANJAU BERDURI DI JALANAN...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
jamming show Volume 10

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...