nuffnang

Ahad, 23 Oktober 2011

Final Piala Malaysia 2011 Sah Milik Negeri Sembilan Dan Terengganu

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca


Perlawanan Akhir Piala Malaysia 2011 sah milik Negeri Sembilan dan Terengganu.. selepas Negeri Sembilan berjaya mengalahkan pasukan kelab dari Terengganu iaitu T-Team aggregat 6-3 dan Terengganu berjaya merobek keangkuhan Selangor yang mahu kemenangan Piala Malaysia ke-33 dengan aggregat 4-1.. pertembungan yang menarik antara naib juara Piala Malaysia 2010 iaitu Negeri Sembilan dan Juara Piala FA 2011 iaitu Terengganu..yang penting seminggu ini laungan hobin jang hobin dan peteh ganu peteh akan berkumandang selama seminggu dimana final Piala Malaysia akan beraksi pada 29 oktober 2011..dikhabarkan venue utama di Stadium Shah Alam.. tapi diharapkan stadium tersebut di lakukan dengan sekemas yang mungkin kerana tidak mahu keadaan permainan yang tidak menarik disaksikan..

Eh ayie kompem la sokong n9..takkan nak sokong pasukan lain kot.. semangek totap ado!!!.. semalam nasib baik dapat tengok semi-final kat rumah kawan.. almaklumlah rumah sewa tak ada tv..kesian kat rumah kawan ayie.. sebab ayie dok jerit je depan tv..hehe.. sorry.. yang penting hobin jang hobin!!!

Ayie sayang anda ♥♥♥ nasib baik suara tak hilang!!!

9 ulasan:

Syafiq Ahadin berkata...

hobin jang hobin tu apakah?

Zulfahmi berkata...

Peteh Ganu Peteh!!!


Mari kita semarakkan bola sepak tempatan! :-)

Zulfahmi berkata...

Hobin pun tak tau ke? :-P

Syafiq Ahadin berkata...

saya sabah. Huhu! tak tau.

nelly berkata...

nely kalau tengok bola , mesty stress !

asal tgk , kalah !
=.=

liyana mohamad berkata...

ak konpem sokong terengganu...hehehe..
peteh ganu peteh..hohoho..

C i k P i p i T e m b a m berkata...

ahakssss ! mentang2 org nogori. hakhak... lepas ni jmpa trengganu la ye ... hakhak... TERENGGANU !!!!! xD

C i k P i p i T e m b a m berkata...

ahakssss ! mentang2 org nogori. hakhak... lepas ni jmpa trengganu la ye ... hakhak... TERENGGANU !!!!! xD

Afzainizam berkata...

Ohhh hoooo eden dah koba orang Nogori leh monang..

Masak lomak cili api,
Campo dongan! daun turi,
Main Bola ketongah ketopi,
Sumbat gol berkali-kali,

Cayo lahh cayoo

Maaf lama tak ziarah kamu semua.. Minggu lepas out station lerr...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip cari kereta terpakai proton perodua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...