nuffnang

Rabu, 28 September 2011

Wordless Wednesday #16 ~~ Rabu Kedu

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

"National Geography"

Version Ayie






























Ayie sayang anda ♥♥♥ setiap hari rabu akan ada entri yang mempunyai gambar tetapi sedikit sahaja penerangan..eh faham tak??..layan

13 ulasan:

ANISA berkata...

ni dekat zoo negara kan??

Mohd Khairi Khadzir berkata...

zoo melaka! best sgt!! nak pegi lg rasnanyaaa...

Pojiepooh Abdullah berkata...

nih mesti rombongan sekolah ke zoo negara kan!

Kim Hyun Arry berkata...

hahaha..tk pe,,gambar mmpunyai mksud tersirat..yg fhm jer bolh thu ape mksdu dye an..hehe..:D

Zul Fattah berkata...

aku tak pernah lg g zoo.. malunye

Nabil Aizat berkata...

hee..zoo..rindoe

Rtp Farra Arisha berkata...

haiwan ciptaan Allah juga :)

Saiazuan berkata...

zoo melaka ke?

shafiqabdshukor berkata...

<--- dah lama tak pergi zoo

Fiq Fikri berkata...

lama tak jejak kaki dekt zoo :D

junko-el-hida berkata...

kali terakhir aku jejak kaki ke zoo adalah kali pertama gak la aku jejak kaki..zoo taiping ngan tunang aku..air aku kena cilok ngan monyet!..grrrrrrrr..hahahaha..nice pic..dah kantoi kan blog ko..apa nk sorok2..hihihi

Afzainizam berkata...

Perrrgghhh macam dalam rancangan national georafi plakkkk eeemmm tengok binatang seladang tu perrgghhhh besooorrr betulll.... dah lama tak masuk zooo lahhh

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
stesen minyak dan petrol pilihan anda

Hizami Rahim berkata...

haha. dah bosan dengan zoo melaka. nak gi zoo lain pulak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...