nuffnang

Isnin, 26 September 2011

Johnny English Reborn

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

Gelak sepanjang masa!!!... itu boleh dikatakan kepada cerita ini.. lawak bodoh yang selamba membuat orang ramai dalam panggung asyik gelak je.. sampai orang sebelah ayie asyik tergelak lepas tu terbatuk..adoi takut pulak ada yang sakit jantung..terpaksa ayie jadi saksi..haha.. tak rugi woo korang tengok cerita ni..bak kata lecture ayie.."kita tengok wayang untuk suka-suka bukan tengok wayang pergi tengok cerita hantu..nak seram pergi duduk KUBUR!!!".. motif cerita ini nak tangkap siapa dalang sebenar siapa nak bunuh presiden.. rasanya ada lagi kat panggung berhampiran..kalau korang bosan-bosan pergi je tengok..best..

Ayie sayang anda ♥♥♥ ayie bagi 4 bintang daripada 5 bintang...

8 ulasan:

Kim Hyun Arry berkata...

hahahahaha....mmg klakar kot crte nie,tgok dri thriller dye pun dh agak dh..hahaha..Arry lom tgok agi..hehe...huhu..tgok crte seram..Arry suka gak bab dye mainkan minda..hehe

myr amyra berkata...

myra dah tgk citer nie....serius kelakar.... :) seronok...

Pojiepooh Abdullah berkata...

Should watch :)

Rtp Farra Arisha berkata...

arisha tengok poster filemnya pun airsha dah tau filem ini lawak..hhe.

nelly berkata...

best ke ? =.=

Khairul Rahman berkata...

memang gelak terbahak2..suka scene yg die ketuk kepala nenek tu...

ABU berkata...

blom tengok lagi..huhuhu

Afzainizam berkata...

belum nengok lagi lahhh citer ni... nak tengok gak kalu ada masa nanti

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
stesen minyak dan petrol pilihan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...