nuffnang

Sabtu, 17 September 2011

Lelaki Seperti Aku

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca

Masa perjalanan nak pergi MAHSA kolej di petaling jaya..ayie baru sahaja berpeluang dengar lagu Alif Satar ni.. lepas tu balik je dari petaling jaya dan online baru ayie tahu..lirik dia macam ada kene mengena sikit dengan ayie..haha..poyo.. ayie kan ada kekasih yang menunggu..haha.. sudah..tapi suka sangat lirik dia..sampai tergelak sambil baca lirik..baca ok..hehe..



Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak
Memang tak ada lelaki sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak lelaki yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang tak ada lelaki seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak
Memang tak ada lelaki setampan aku
Tapi yang lebih tampan banyak

Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku tuk pacarmu

Oh baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik

Oh baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku sedang belajar setia
Maka dari itu kamu jangan memaksa
Kerna memang aku tak suka mendua

Oh baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik

Oh baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Oh baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik


Oh baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak


..macam budak sekolah pergi makan time rehat..

Ayie sayang anda ♥♥♥ penat dok mendengar ceramah di MAHSA kolej..huhu

11 ulasan:

eszyamin berkata...

ada apa dekat MAHSA bro?

ABU berkata...

lagu ni mmg best..aku suka hahahah
btw, lama x singgah sini..apa kbr?

Mya berkata...

lagu ni comel. tapi sedih.

aiEz berkata...

setia centaku lagu ni..hehe..;p

Kim Hyun Arry berkata...

hahahaha..smpai bgtu yer..hehehe..huhu

mrs.asrafovic berkata...

hehe...pic 2 kne dgn caption nye..

alorhh2 time rehat yea..:)

Cik Aish berkata...

hehe aah mcm baru bukak bekal

Aman Ibrahim berkata...

innocentnyer gambar dia hahaha...

Saiazuan berkata...

lagu syok sendiri.. huhu

Addin berkata...

tak pernah dengar lagu ni , huhu

Afzainizam berkata...

bila baca lirik dia tu .... aku rasa terbalik balik pulakkk ayat dia.... layan ajerrr .....

buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
air balang kawin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...