nuffnang

Rabu, 7 September 2011

Hari Raya Aidilfitri Bersama Geng SMK Pendeta Za'ba

Selamat Hari Hari Kepada Pembaca

Pada jumaat 2 september.. perjalanan raya di rumah kawan-kawan semasa sama-sama mengambil SPM.. SPM ayie tahun 2005.. so dapat la pergi beberapa rumah kawan walaupon ramai yang tak ada rumah..sebab masih lagi balik kampung.. so ayie dan kawan-kawan dapat pergi beberapa rumah kenalan je.. ni senarai satu hari ayie dapat beraya rumah kawan..

1. Mazni di Paroi Jaya
2. Sakinah di Panchor Jaya
3. Ayu (Adik angkat Nadhirah) di Panchor Jaya
4. Aishah di Panchor Jaya
5. Shikin di Bandar Baru Senawang
6. Shidah (kawan kerja kat restoran arab) di Desa Flora

wah hang tengok sempat pergi 6 buah rumah aweks..hehe.. thanks aweks kerana bagi ayie bagi minum air sedap..hehe.. tahun depan nak lagi sedap ye..hehe.. jom terjah sebahagian gambar yang sempat dirakam... kredit kepada Nur Nadirah yang bertudung coklat sebab gambar ini adalah dari DSLR beliau..


1. Rumah Mazni


2. Rumah Sakinah








3. Rumah Ayu

4. Rumah Aishah

hmmm dua lagi rumah tak sempat nak tangkap gambar..hehe.. semoga persahabatan kita sampai ke syurga..amin..

Ayie sayang anda ♥♥♥ Mak hari ini kene tahan wad kat hospital kpj seremban

3 ulasan:

Mya berkata...

wahhh ayie meriahnya dapat buat tour raya kwn2 skola ni =)

Syara Mohammad berkata...

hhmmm... hai!

nak tinggal jejak sebab satu, sama2 blogger uitm. alasan kedua, u orang seremban! hehehe... =D

i like!

Afzainizam berkata...

semoga persahabatan kita sampai ke syurga..amin..

uihhh ayat tu 1001 makna tuuu....


wehhhhh raya kat umah awekssss pasti meriahhh.... jejakkk mereka mengirat persahabatan

------Salam Aidilfitri-------
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
lepat pulut vs lonting jawa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...