nuffnang

Jumaat, 6 Ogos 2010

Sakit di kepala nampak..sakit dihati siapa yang tahu??


Hari ini Ayie sakit kepala..huhu.. baru lepas bangun dari tidur pukul 8 malam..mungkin tak cukup tidur kot.. Sakit kepala masa kelas Cik Yatt.. Kepala rasa dah ngiong2..huhu.. Bila kelas en.Wan pukul 4.30 petang kepala ini sudah berat dah..Mata ni macam tak boleh buka.. Balik kelas minta tolong the zul jambu bawa kereta..huhu.. pergi isi minyak. lepas tu pergi bank kejap.dan terus balik.sebelum balik aku masak maggie goreng kejap..maybe perut lapar kot. kurang la sakit kepala tu. lepas tu main facebook jap lepas makan ubat panadol. baru la mata yang berat tu datang ngan rasa fenin2. Dalam pukul 12 baru la terbangun dikejutkan oleh the panjang mil nak pendrive.. so sekarang layan blog..huhu..harap2 lepas nie tak sakit lepas minum kopi radix :)

Tadi pemilihan organisasi trip..dan aku xde jawatan..bole la aku meroyan ambil gambar nanti..hehe..lantak la korang ajak ke x..aku nak interframe gak..yeaahh..think positive:)

4 ulasan:

Paan berkata...

Aku ada migrain.

ayie berkata...

yeke..
tapi aku rasa ni bukan migrain..hmmm

FaizalSulaiman berkata...

memang lama ko tak update..hiks

ayie berkata...

yup..lama xupdate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...