nuffnang

Isnin, 2 Ogos 2010

Become A Doctor at Wijaya International Medical Centre...

Pada Sabtu yang lepas.. Team Quality Management aku, fizi the raju and the zul manja pegi Petaling Jaya kat WIMC.. Kami jumpa seorang pegawai yang menjalan atau memastikan Quality dalam hospital ni..hmm.. Kami menjalankan temuduga dengan encik Quality dari India(huhu lupa la nama dia..hehe)

Ini pintu depan WIMC ..tu kelabu tu The Zul Jambu..hehe


Ini la aku maksudkan ecik Quality..mak zul bole la cakap muka dia macam bangla..hehe (tapi mmg betul pon)..huhu.. tapi temuduga agak terhad la..sebab sepatah kita tanya..sepatah gak dia jawab..adoii.. tolong la bagi kami kerjasama..anggap kami ni tak tahu apa-apa(tapi memang zero knowledge kat WIMC..huhu) Tapi ok gak la..walaupon hanya 10 minit je..

Ini tingkat lima tempat WIMC tu..department Quality..pengurusan..yang sorang tu Fizi the raju..hehe

Ini akak the zul jambu..hehe..akak shila..hai kak ashila..dia banyak menerangkan tentang WIMC...huhu..besh la kak shila bg la melawat groundfloor..dimana tempat ubat2 disimpan..hmm..apa yang aku ingat akak shila cakap.. WIMC khusus untuk pesakit kanser..xkira apa kanser sekali pon.. dengan ubat yang mempunyai xray atau radiasi bole mengesan penyakit..dan mematikan sel yang banyak tenaga..huhu..takut pulak aku dengar..hehe
ha ni pulak tempat scan penyakit individu..ala yang korang tengok kat tv tu..yang masuk je banyak laser keluar.. ni la dia..huhu..1st time tengok depan mata..sangat teruja hehe


nie dia punya ambulan kot..huhu.. cantik gak ambulan dia..macam teksi kat landon pun nampak cam sama..tapi teksi london warna kuning..huhu

selesai jumpa orang Quality..lepas tu makan tengahari kat umah the zul jambu..so skang kita cuci mata..aku pilih cuci mata kat time square..memandangkan zul adalah orang kl.. dia kene la bawa orang yang xreti dunia kl nie..hehe..layan kan saya zul..hehe.. aku siap tukar baju lagi..yela nak jalan kan..mesti la nampak santai ckit..hehe


Tadi aku pergi PC Fair kat MITC Melaka..huhu..aku beli MP3, gadjet MP3 kereta..pendrive 8G, and mouse..habis duit aku seratus setengah..huhu..xpe layan je..so skang aku bole la dengar selalu lagu korea..iaitu TVXQ..hehe

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...