nuffnang

Ahad, 26 Februari 2012

MasterChef Malaysia Dr.Ezani Bersama Ayie

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca


Pada minggu lepas Ayie datang ke majlis doa selamat di rumah Dr. Ezani di Taman Bukit Mahkota di Kajang.. Ayie pergi bersama adik last ayie serta atok ayie.. Ayie sampai di rumah Dr. Ezani pada pukul 3 petang.. sampai sana mak Dr.Ezani yang ayie panggil wan teh jemput kitorang masuk dan tanya kenapa lambat..ayie bagi alasan atok siap lambat.. sampai kat kenduri itu macam biasa MasterChef Malaysia sibuk dengan sesi bergambar dengan kawan-kawannya..ayie masuk rumah Dr.Ezani sebab ahli keluarga boleh masuk dalam rumah makan..


dalam rumah sempat jumpa Hui Ting, Imelda dan Brian.. diorang pon macam nak balik je.. ayie tak sempat nak ambil gambar diorang..sebab diorang kalah..haha.. tak adalah sebenarnya ayie segan nak bergambar dengan diorang.. tengok dalam rumah ramai keluarga tengah makan siap nak balik lagi.. semua tanya kenapa lambat sampai..huhu..ayie hanya senyum je.. makan best nasi beriani.. tapi bukan Dr.Ezani masak kot..dan bila Dr. Ezani masuk je dalam rumah ayie ajak bergambar.. dan ucap tahniah kepada mak ngah.. ok dah siap makan atok ajak balik.. 


Ada gaya MasterChef World x??hehe

sebenarnya atok ayie ni ada penyakit nyanyok.. so dia tak kenal rumah siapa dia datang walaupun rumah adik dia sendiri..iaitu wan teh.. balik wan teh siap kasi bekal lagi..thanks wan teh.. dan tahniah kepada keluarga Tok Hamid iaitu monyang ayie yang dapat cucu bertitle Masterchef Malaysia.. Tahniah !!!



 Ayie sayang anda ♥♥♥ Tahniah kepada Anuar Manan menang tempat ke-3 Le tour de Langkawi petang tadi!!

6 ulasan:

~Sweet Honesty~ berkata...

ohh..kim slm ngn dr. Izani yee..beliau mmg pakar bt pastri ekk??(^_^)

ahsfantasy24 berkata...

wah3..
ambik feel n aura nak jadi
chef handal ea ;D

yaya berkata...

mst ayie pon pro mmsk an?
kturunn pndai mmsk..besh nye..
trase na pndai gk mmsk cm dr izani..:)

mr.syazwan berkata...

F
U
U
U
Y
O
O
O


nak rasa masakan dia 1 hari nnt boleh x?

ayie tlg bwk wan k

=_=

Fezul Fadhley berkata...

senyum sokmo dye ni.. hehex

Afzainizam berkata...

yupppp aku suka tengok kepakaran beliau mmasak... kagum beb...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy pasang flash brake light

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...