nuffnang

Selasa, 7 Februari 2012

Pagar Antik@Cantik

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca 


Dua hari ayie, abah dan adik membuat pagar dikebun getah..cantik tak??..haha..abah kata ini kerja orang yang baru ada lesen L..maksudnya baru nak belajar menukang..ayie bukan biasa pon buat kerja menukang ini..lepas ini pagar yang antik ini dapat menerima kereta yang besar-besar sebab pagar dia dah panjang 2 inchi dari pagar lama.. pokok getah pun insyaallah tahun depan boleh menoreh.. wah siap sedia la ayie nak jadi penoreh getah berjaya..tak sabar pulak rasanya..ada pengalaman dan pekerjaan baru

Ayie sayang anda ♥♥♥ SALAM MAULIDUR RASUL :)

6 ulasan:

eszyamin berkata...

seronoknya ada kebun sndiri..

Fiq Fikri berkata...

ahhh buat la pagar kareennn ahah bru la syokk oik oik nk msuk msuk comfirm mati ahah

Muhammad Saiazuan Norhalik berkata...

hehe kalau macam ni, xde orng brani ceroboh masuk

afzainizam berkata...

wehhhh motong gotah kayooo wehhhh hargo rasonyo kek riban-riban sebulan masuk poket... pagar biar pasang pasal susah pencurik nak rembat gotah lantun kebun ekau jang..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
Luka rawatan pada haiwan

Cik Rimau berkata...

hehe.. ok la tu ayie.. jd jugak pagar kan.. kih3.. srnok yer nk berkebun?? huhu.. nk jugak.. da lame xlek kampung.. :D

Ezad Skytech berkata...

ada karen ke pagar ni...? hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...