nuffnang

Jumaat, 3 Februari 2012

Mood Mencari Kerja

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca 


Salam jumaat semua :).. ayie sekarang ini tengah mood mencari kerja..walaupon result last semester belum keluar..tapi apa salahnya kan mencari kerja.. untung-untung lekat satu..ayie lebih suka kerja admin di kolej kolej swasta..kerana ayie sangat suka kerja bahagian admin.. dah nama pon belajar bachelor of administrative science..

mak ayie suruh join bisnes..ala mak..anak mu sorang ni kurang mahir dengan bisnes..huhu.. tunggu la kalau kerja gaji kumpul banyak baru le fikri nak mula bisnes..so masa mencari kerja ini ayie adalah tolong emak buat kek kukus..haha.. mak sampai menyumpah-nyumpah tengok ayie tak sesuai kerja dengan mak..haha.. yela ayie ni suka buat kerja laju-laju..tapi mak selalu pesan..nak buat kuih ni kene hati-hati..ayooo..not my way la nak slow slow..huhu.. tapi alhamdulillah ayie berjaya juga menolong emak buat kuih untuk 2 hari..hehe..baru kerja okay..

Semalam karok dengan member SPM..haha..bapak la karok dengan diorang sampai habis suara.. yang penting semua gila-gila.. so kalau ada sesiapa nak tawarkan kerja..bak datang la tawaran tu.. ayie terima je..nanti ayie bagi resume hantar ke email..okay.. itu sahaja entry kali ini..thanks sebab membaca :)

Ayie sayang anda ♥♥♥ malu tengok muka sendiri sebab makin lama makin tembam..huhu

9 ulasan:

reen afny berkata...

gud luck ayie! betul2 hantar je resume dulu. tak semestinya dorang akan terus bagi feedback. kadang2 lama nak tunggu dorang bagi respons tau.

ahsfantasy24 berkata...

hehe, itu maknanya sihat :)
selamat berjuang mencari kerja !

Err.. salam kenal juga (:

Arry Rennwood Boniface Buyong berkata...

haha..gud luck bro...smoga dpt krja yg ssuaian hehe

Mohd Khairi Khadzir berkata...

haha aku pun tgh try mohon .. huuu good luck utk kite due hehee

El-Janna berkata...

wahh pandai buat kek^^

kim heeruul berkata...

semoga dapat kerja yg halal..^^

chemay berkata...

nanti dah dapat kerja.
jang malas2 nak apdet belog pulakk.
tauu
:)

Afzainizam berkata...

yupp gud luck ayie! moga kerja dapat.. so jangan give up ...

terbaik buat kamu beb kita doakan

۞۞۞۞Salam Maulidur Rasul۞۞۞۞
diy pemasangan carpet dan insulflex lantai kereta

loVe puRpLe berkata...

if ade labih kerja 0 share2 ek (^-^) hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...