nuffnang

Ahad, 30 Mei 2010

Setelkan Insurance




Hari rabu lepas.. aku ajak pian teman aku pergi setelkan insurans.. pian ajak daniel.. so bertiga la pergi melaka..

mula-mula pergi jpj..lepas tu pergi rumah..dan last sekali pergi kedai insurans..huhu..sangat letih naik tangga umah sewa aku.. pergi jpj jumpe pegawai..pergi umah sewa amek kunci dan pergi kedai insurans hantar borang..huhu.. setel smue sekali kol 5 ptg..

yeah lepas tu enjoy laa..aku sebagai pemandu pelancong aku bawak je diorang naik bukit afamosa tu..huhu..hambik ko..bepeloh memasing naik tangga haha.. lantak laa.. sebelom tu meroyan memasing ambik gamba..hehe..singgah mcd jap beli aiskrim..bawak pergi pantai puteri.. huhu..kununnya makan aiskrim smbl tgok laut la tu..sampai sana cair ais krim..hehe..

so nak makan malam mestilah nak special..so pian ada tempat makan yang baru sebelum sampai umbai..malam tu makan ikan bakar..perrgghh makan besar laa..sangat besh makan..hehe.. ikan die walaupon potong dua..tapi macam makan 2 ekor lak..sangat besh..hehe.. tapi sebelom cari kedai makan tu..pian telah bawak kitorang sesat ke tokong..haha..danial lak dah cuak..hehe.. rilek la daniel..kesian gak daniel die kempunan makan nasi kandar..mana ade tempat besh kat melaka makan nasi kandar..huhu

so balik ikot jalan highway..hehe.. diorang bengang sebab aku bawak jalan lama..ok pew jalan lama..lalu kat rumah kampung..saving lagi..hehe

p/s: pergi kat afamosa tu teringat kene saman mbmb..siot jew..melayang rm50 aku..huhu

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...