nuffnang

Isnin, 3 Mei 2010

Release Tension!!!!

Hari ahad 2/5/2010..baru second paper aku buat exam..hoho.. ada 3 lagi paper perlu tadah.. my mama maggie ajak pergi release tension kat tasik ayer keroh..hoho..katanye nak pekena rojak..hmm yeletu.. so kami 4 beradek yang berhimpit kat belakang follow jew... papa dafi dok depan ngan selesanya pon join je lee..

tengok kat tasek tu besh jugak orang berkayak.. tasik ayer keroh nie banyak juga kemudahan.. ade wall climbing, main basikal,ada paintball..ada river crossing..ada abseiling..ada flying fox dengan river crossing..wow menarik..

so salah seorang adek beradek sangat la suka melihat melihat orang kayak..sebab dia bekas pelatih PLKN..so maknanye dia rindu la tu main kayak..haha.. so join jelaa..bayar RM3 seorang.. boleh main berapa lama anda suka..wow..

mula-mulanya biasa la main kayak nie..aku pernah main kayak nie masa form 5..kem pengawas..sangat la letih..so masa nie aku tak guna tenaga sangat sebab abang PLKN tolong aku cara mengkayak dengan betul..hehe..hmm walaupun selaju mana kedepan anda mengkayak..kayak anda tetap pusing balik kebelakang..haha..mama maggie ngan adek beradek kami yang kurus..papa dafi dengan adek beradek yang panjang..dan aku ngan PLKN yang berisi..so masing-masing balance la dalam bawa kayak tue..huhu yeke..sama je..hehe

so layan jela gambar yang sempat aku snap~~


hello~~



ha nie la abang PLKN..hehe..semangek~~


senyum sokmo laa~~


abang PLKN kite nak pegi mana nie..huhu


dayung la ko sorang-sorang..hehe~~


huhu kamera nie wat aku pucat~~

amek lagi gambatada~~cute x?hehe


ok ini adalah dayung aku..


tasik yang cuba kami tawan~~


cuba teka siapa nie?? artes kew..huhu


wow ade swan laa..besar lak tu..panggang swan sodap nie..hehe


jawapannye..inilah papa dafi ngan adek beradek kami yang tinggi


yang nie lak..mama maggie ngan adek beradek kurus..semangat yooo~~~


haha nie kes penat la nie..hehe

waa petang yang indah..romantik ke?~~


kayak yang warna merah...


habis je main kayak..keputusannya semua kencing dalam seluar..haha
tak de la smue lencun basah kene air tasik..huhu..
paling teruk bro PLKN..hehe..
tak tahu la dia excited sangat kot.. aku lak kurang je basah..

memang best la melepaskan tekanan..
tapi balik je badan letih..huhu..ponek den~~

p/s:1) tinggal 2 paper lagi..sempat aku ber blogging hehe
2)tinggal seminggu je lagi sem 3 akan berakhir..caiyok2~~

2 ulasan:

ILA HonEyBuNNy berkata...

wahhh..bestnya berkayak....sempat lagik berposing...heheh

ayie berkata...

hehe dah ada kamera..snap je le ape yg nampak..hii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...