nuffnang

Khamis, 18 Jun 2009

biawak lagi..!!!

Smalam biawak datang lagi..huhu
mak aku mulenyee nampak biawak kat depan tembok umah aku..agaknyee mak aku nak angkat kain kot..aku baru balik jempot adik aku dari skul panchor..mak aku cakap biawak datang..tapi die lom sempat singgah reban abah aku..hehe..abah suruh halau jee biawak tue..tapi biawak tue x gerak..tapi tetibe lak biawak tue datang kedepan mak aku lak menjerit melolong..haha aku yg dok mengadap die tegelak2..hahaha…sambil tue adik aku lagi sorang melastik laa biawak tue..ceh lastik pown tak kene nak menyalahkan lastik..abah aku pown try..same jee x kono..abah aku baling batu bata..haaa..melarik menonong ke umah sebelah..hehe..kitorang kejar lagi..abah suruh baling lagi batu..aku ape lagi ambik batu..ari balik ke umah aku..nak menjadikan cerita..adik aku nie sorang nie kejar laa dari belakang..hakhakhak..ko tau die lari mane..die masuk umah aku..huahuha..mak aku yg kat dalam teros kluar nampak biawak..aduhh..apsal laa pintu depan xtutp..huhu..die menyuruk blakang sofa umah aku..huhu..abah aku cakap telefon JPA..mak aku kol laa..sementara nak tgu diorang dtg aku jage lee biawak tue jgn merayap kat tempat lain..huhu..setengah jam JPA dtg huhu..diorang datang dengan bala tentera diorang laa..tangkap biawak igt senang..melawan biawak tue..yelee klu dulu sembur dengan memacam..skang x..aktif die lagii..ntah macam mane mase tangkap tuu.. mencirit lak biawak tue..hahaha..byk lak tue..agaknyee lee xsanggup aku nak tgok..hehe..abah aku suruh bawak luar ikat die..huhu..mak aku lak buat air mangga ntok brader JPA..cam biase lee diorang ikat mcm ikat buaya..huhu..abang2 JPA tue pown pelik nape lee umah niee slalu dtg biawak..hehe..blakang umah aku buat projek umah..dulu bekas hutan..memang lee sarang die kene tebuk..lps diorang ikat,minom..diorang pown blah..huhu..memang haiwan exotic slalu dtg umah..harap lepas nie xde lagi..lotih den nak menyerag nyee..wachaaa















6 ulasan:

ijad berkata...

besarnya biawak...

niesa_tas berkata...

adei besarnye biawak...

x bley bla tul...
sekor biawak bley menghuru harakan umah yg tersergam indah...

hahahhhaahaha....

*gelak..sampai terguling2 tahap angkaswn boring di outerspace*

niesa_tas

ayie berkata...

ijad..
besar gak laa huhu

ayie berkata...

niesa_tas..
huhu..
memang huru hara..hehe

Tanpa Nama berkata...

Student consolidate credit debt are offered for a smaller percentage of
your income a person can make use of all
available platforms. This should mean that the amount of monthly payments.


Here is my web page ... site

Tanpa Nama berkata...

If there's one thing that you can install on the cell phone that will record text messages even though they are introduced to the body. Others want to be focused on the most. Is it still hard believing that your lady love will not be able to change them. But say you're just sitting there watching a movie because how to get a girlfriend we laugh at some funny segments, get excited with an interesting scene or feel sad in a moving
drama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...