nuffnang

Jumaat, 26 Jun 2009

20 hinggit!!!!!


haha knape entry aku camtu..

sbb aku ngan geng aku syuk,emi ngan awek emi nak pegi tgk wayang lepas ronda kat uitm shah alam..syuk dpt shah alam..congratz..huhu.. igtkan wayang kat mid valley..upenyee kat garden..

kitorang xtau pown kat garden tue exclusive..tapi nmpk cam biasse jee..korang nak tahu satu tiket 20 hinggit..!! bagi korang yg dah bese tgok sane mmg laa xpeduli..

tapi aku kan student ngan dok semban..biase tgok wayang plg mahal 10..tue pown dah mengeluh..huhu..tapi memandangkan dah smpi..redah jelee..yg plg besh geng aku nie sorang pown xbwk duit lebih..nasib baik aku br kluar duit..klu x..haha kene kutuk ngan org cashier tuee laa..huhu...

tgok cite transformers dgn xselesa skali..dok dpn..1st time aku dok dpn skali..agak xbesh ngan nantok..huhu..xtau laa cite nie bosan ato mato den mmg nak tdo..huhu.. xde laa spesel tgok wayang kat sini wlupown tkt mahal..huhu..cume sit die jee couple..

smalam kete aku kene gesel kat besi..huhu..nie smue sbb pemanduan xckp oleh aku..huhu..kene kat dataran pahlawan lak tue..hmmm..sblm tue aku pegi main boling..haha syuk kalah lwn ngan aku..3 frame tue..xpe syuk..melaka nie aku dah bese main...ko kene blatih btol2 nak kalah aku..hehe

2 ulasan:

d 4 dahlia berkata...

lalalala!! apekah ini?apekah?

ayie berkata...

nape ade slh apew..?
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...