nuffnang

Sabtu, 8 Januari 2011

Filem Pertama Di Tahun Baru - Season of the Witch

Ya ini adalah filem pertama di tahun baru 2011 ayie tengok..haha..dah lama tak tengok wayang..biasala awal2 ni baru jadi orang kaya baru..hehe..duit ptptpu baru masuk..hehe
Ayie mula-mula ingat cite lawak ke..sebab selalu kalau tajuk witch je mesti cerita komedi..hehe.. tapi ini cite serius la.. cerita dongeng.huhu.. cerita ni pasal 2 orang bekas askar merantau pergi negara orang..tapi raja tempat berkenaan suruh hantar seorang ahli sihir ke tempat dimana boleh tentukan diorang ni ahli sihir ke tak.. so bermula episod menghantar sorang ahli sihir ni.. yang tolong hantar 6 orang..last-last tinggal 3 orang je yang hidup.. ending die hero dia mati kene tikam oleh setan..setan pon mati sebab dah sorang setel baca mentera.. cite ni banyak unsur kristian..so pada pandangan ayie la..bila kumpulan ni sampai kat tempat nak tuju..mula la cite ni boring habis..huhu..tapi sound hebat la..tengok kat GSC Melaka..

Ayie sayang anda ♥♥♥tengah tunggu baju basuh..huhu mengantok suda

2 ulasan:

CIK BIRU in da house! berkata...

perhh..pegi x ajk pon ek..

ayie berkata...

hehe ingatkan dah balik tangkak ke.. klu tak da bole jemput cik biru..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...