nuffnang

Selasa, 2 November 2010

Juara Piala Malaysia 2010

Tahniah ayie ucapkan kepada kelantan sebab menang Piala Malaysia..
2-1 mengalahkan Negeri Sembilan..
walaupon ayie rasa sedih sangat.. tapi bagi la peluang kat diorang..
"nak merasa"..hehe
kesimpulannya disini..
ni pendapat ayie la..
team kelantan terutama shahrul idlan talaha sengaja buat
kasar kat adil zafuan..
perghh ayie tak boleh terima..
sampaikan negeri sembilan terpaksa main
10 orang sebab aidil injurt kat luar padang..
memang sangat ketara bila aidil xde..
tengah sakit tu.. kelantan dapat satu gol..
xbole terima langsung..
dah la buat sampai injurt..lps tu xkene kad..hisshh
lagi satu patut terima kad keeper dia jatuhkan kunalan..
ref tu takut ke?..
hmm kalau ayie tulis banyak kang lebih ramai yang tak puas hati kang..
walau apa pon ayie nak ucapkan tahniah kat kelantan..
sebab tak merosakkan stadium..
klu tak pepasal negeri sembilan kene bayar denda..huhu..
shahrul ain gol pertama menerusi penalti

badhri radzi gol pertama kelantan


hairuddin omar gol kedua kelantan

Ayie sayang anda ♥♥♥ tinggal 4 paper lg nak jawab exam.. doakan ayie yee:)

8 ulasan:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ berkata...

rayo doh sek ambo..mene pialo!
hehe.bia lah..kaloh mene adat larhh abe dio...=)
chill~

ayie berkata...

@♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥

ok2..tgh terima kenyataan..hehe

SafiF berkata...

salam..
tnahi jgak kt lantan..
pde pndapat saye sbagai pemerhati bebas..

sbenarnye, pemain yang bermain didalam padang bukannye seorang. jike aidil injurd, akn diganti dengan yg lain. so kat sine, sbagai satu team, kite bkan menghrap pade adil seorg je, kn satu pasukkan. kene lah saling bantu membantu.. btol x???

pepe pn, saye jgak kecewa sbab tonggak pertahanan negare xbleh beraksi pade kejohanan di china nanti..
taniah malaysia, 4-0 smalam...

kla.. stakat tuh je...
wassalam..

ayie berkata...

@SafiF

btol memang kene main satu team.. tp nak buat tu beragak la..huhu.. ok la tahniah wat team kelate kene menang smalam..byk anugerah dapat kan

Amy Syaquena berkata...

yeahhh!!gomo kelate gomo..hehehehe
good luck ye for ur exam

ayie berkata...

@Amy Syaquena

ish ni yg xpueh hati ni..org peghok sokong klate..hehe

tq kak..;]

d 4 dahlia berkata...

alhamdulillah klantan mng..
asek bg nogori smbilan
jo..kito pn nk rasa jgk
pialo Mesia..
dh piala donia xsure bilo..haha.

ayie berkata...

haha yolah2.. bagi la nak merasa..

hmm nak piala senang je.. buat je kat kedai kompem leh dapat piala tu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...