nuffnang

Ahad, 28 April 2013

Gwiyomi dan Kiyomi

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca



Wow lagu ini ayie suka sebab lagu ini sangat comel. Bila ayie tengok gadis comel buat kiyomi sampai ayie tak tidur malam sampai nak dengar kiyomi je..hehe

Jom tengok lirik dia


Korean Lirik



Chocó meopin han jogak sikkyeonohgo
Gosohan uyuhanjaneul gidaryeoyo
Oppahago nahago kkok maju anjaseo

Seoro sonbadak wie yeoppeun nakseoreul hajyo


Hannun paljima nuga mworaedo naekkeo (naekko)
Dareun yeojarang maldo seokjima nan nikkeo (nan nikkeo)
Saekgi songarak geolgo kkok yaksokhaejwoyo
Jeldae na honja naeberyeo duji anhgiro



Il deohagi ileun kiyomi
Ee deohagi eeneun kiyomi
Sam deohagi sameun kiyomi kiki kiyomi kiki kiyomi
Sa deohagi sado kiyomi
Oh deohagi ohdo kiyomi
Yuk deohagi yukeun chuchuchuchuchuchu kiyomi nan kiyomi



Hannun paljima nuga mworaedo naekkeo (naekko)
Dareun yeojarang maldo seokjima nan nikkeo (nan nikkeo)
Saekgi songarak geolgo kkok yaksokhaejwoyo
Jeldae na honja naeberyeo duji anhgiro



Hana dul set nun gamgo naege dagawa
Du soneuro nae boreul manjimyeo ppoppoharyeoneun
Geu ipseul makgoseo



Il deohagi ileun kiyomi
Ee deohagi eeneun kiyomi
Sam deohagi sameun kiyomi kiki kiyomi kiki kiyomi
Sa deohagi sado kiyomi
Oh deohagi ohdo kiyomi
Yuk deohagi yukeun chuchuchuchuchuchu kiyomi nan kiyomi



Hannun paljima nuga mworaedo naekkeo (naekko)
Dareun yeojarang maldo seokjima nan nikkeo (nan nikkeo)
Saekgi songarak geolgo kkok yaksokhaejwoyo
Jeldae na honja naeberyeo duji anhgiro
Jeldae na honja naeberyeo duji anhgiro

Ordered a piece of chocolate muffin

and waiting for a cup of savory milk
Sitting with oppa and facing each other
We drew pretty graffiti on each other palm

English Lirik



Doesn't matter what others said, you're mine (you're mine)
Don't talk with other girls, I'm yours (I'm yours)
Please pinky swear and promise me
That you'll never leave me alone



1+1 = kiyomi
2+2 = kiyomi
3+3 = kiyomi, kiyomi, kiyomi
4+4 = kiyomi
5+5 = kiyomi
6+6 = kiyomi, I'm kiyomi



Doesn't matter what others said, you're mine (you're mine)
Don't talk with other girls, I'm yours (I'm yours)
Please pinky swear and promise me
That you'll never leave me alone



One two three, close your eyes and come to me
When you touch my cheeks with both hands
As I stop your lips from kissing me



1+1 = kiyomi
2+2 = kiyomi
3+3 = kiyomi, kiyomi, kiyomi
4+4 = kiyomi
5+5 = kiyomi
6+6 = kiyomi, I'm kiyomi



Doesn't matter what others said, you're mine (you're mine)
Don't talk with other girls, I'm yours (I'm yours)
Please pinky swear and promise me
That you'll never leave me alone
That you'll never leave me alone

Melayu Lirik

Memesan sebuah kek muffin
Dan menunggu secawan susu kesukaan
Duduk dengan kekasih dan saling pandang memandang
Kami melukis corak di setiap pokok palma

Tak kira apa orang kata, kamu milikku (kamu milikku)
Jangan cakap dengan perempuan lain, kamu milikku (kamu milikku)
Ku harap kamu bersumpah dan berjanj
Yang kamu tidak akan tinggalkan ku seorang

1+1 = sangat comel
2+2 = sangat comel
3+3 = sangat comel, sangat comel, sangat comel
4+4 = sangat comel
5+5 = sangat comel
6+6 = sangat comel, saya sangat comel

Tak kira apa orang kata, kamu milikku (kamu milikku)
Jangan cakap dengan perempuan lain, kamu milikku (kamu milikku)
Ku harap kamu bersumpah dan berjanj
Yang kamu tidak akan tinggalkan ku seorang

Satu dua tiga, tutup kedua matamu dan dekatilah ku
Apabila kamu menyentuh pipiku dengan kedua tangan mu
Seperti saya menghalang bibir kamu menciumku

1+1 = sangat comel
2+2 = sangat comel
3+3 = sangat comel, sangat comel, sangat comel
4+4 = sangat comel
5+5 = sangat comel
6+6 = sangat comel, saya sangat comel

Tak kira apa orang kata, kamu milikku (kamu milikku)
Jangan cakap dengan perempuan lain, kamu milikku (kamu milikku)
Ku harap kamu bersumpah dan berjanj
Yang kamu tidak akan tinggalkan ku seorang
Yang kamu tidak akan tinggalkan ku seorang

(video dibuat time baru bangun tidur haha)



Ayie sayang anda ♥♥♥ Bila la dapat kerja kerajaan

7 ulasan:

Adam Haiqal berkata...

AYIE! hahahaha

nanti klu jumpe, kene buat video gwiyomi sama-sama tau! HAHAH

Tanpa Nama berkata...

profile pic mcm plakon shah iskandar pn yer.. sori..nyibuk je kan ahaks..

Mya berkata...

haha kenape mya lambat tgk ni? hee

Tanpa Nama berkata...

Hey! I'm at work surfing around your blog from my new iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Carry on the superb work!

my website ... best paint sprayers

Tanpa Nama berkata...

You made some really good points there. I looked on the net
to learn more about the issue and found most people will
go along with your views on this site.

Have a look at my homepage ... master cleanse secrets

achaha berkata...

suwittnye .. suke lah .. hehek

Teena Tna berkata...

Hahaha, look funny....
Tp muka mcm xde perasaan jer wt kiyomi ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...