nuffnang

Rabu, 28 Julai 2010

Hari Terbuka dan Malam Jalinan Kasih FSPPP

Pada hari isnin malam selasa. Fakulti aku anjur malam jalinan kasih. Malam nak kenal semua junior-junior yang baru masuk.. Hmm pada mulanya agak menarik. Tapi bila Part 1 buat persembahan..boring laa.. kau ni nyanyi la lagu popular sikit. Nie nyanyi sakit telinga je..huhu..xbest..xsyok.. Lepas tu masa ucapan Part 3 plak..aduhai ko nie ceramah ke apa..macam xbest langsung induksi time ni..aku dah masuk induksi 4 kali..kali ni paling membosankan..sebab kalau sebelum ni..induksi semua happening.. lepas tu part 3 buat persembahan silat cekak..ok la..boleh dikatakan antara yang terbaik persembahan malam tu..huhu..lepas tu pulak semester 6 dipaksa buat persembahan..haha adakah anda dibuli untuk buat persembahan..hehe..suara dah ok la..lagu pon aku macam xfamiliar..tapi yang beshnyee.naik pentas semua part 6..tapi aku rasa hanya seorang je nyanyi..haha layan la beb..hehe.. masa teka biji dalam peria tu..alamak xtepat lak..semua ada 205..aku teka 106..huhu klu tambah 100 maybe aku dapat hamper tu..hehe.. lepas tu cabutan bertuah..hampeh aku tak dibagi kertas yang ada nombor..pergh rugi siot..hmm..dan nak ucap tahniah pasukan debat sebab menang piala pengarah..congrats girls :)



tempat kejadian..di audiotorium..

yang ni..part6 buat persembahan..layan..haha


dan gimik aku rasa menjadi..di mana encik bastiyan merangkap lec HR aku dengan Puan Khalila.. diraikan sebagai pengantin baru..nice:)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...