nuffnang

Isnin, 14 Jun 2010

Cameron Highlands

Sepanjang cuti semester nie..sekali jew aku bercuti with my family.. Tempat dia sangat best.. Cameron Highlands.. sangat sejuk kat sana..rase tak payah pasang aircond..hehe.. macam mana la orang duduk sana menetap..agaknya boleh jadi omputih celup..hehe.. Jom la cuti2 Malaysia kat sini tak rugi..tapi bila aku dah duduk sana..baru aku perasan..keadaan dia macam kat Jepun.. aku masih ingat lagi masa time exchange student kat sana.. so tak payah dok melancong ke Japan..CH adalah tempat yang sangat nyaman..hehe


nie la resort kitorang dok..apartment ..best sesangat..3 bilik..tapi tak ada aircond..huhu yela..pepagi jew badan dah gigil..huhu mana nak lari tempat panas..haha
Nie tempat strawberi kitorang pergi..huhu
Nie dak kecik effa..merangkap anak tekak aku..my 1st niece la..hehe..pegang je la strawberi tu..jangan dipotik yo dagho..atok ngan wan ko maleh nak bayar strawberi tu..haha
Ni lak kat cactus valley..ato nama tepat dia tman bunga..banyak bunga kat sini..layan












nie strawbri beli kat pasar brinchang.. strawberi dia jual besar ckit

Anda berada tempat orkid farm..huhu..mak aku shoping kat sini..layan je la..hehe
blakang tu teh cameron punya kilang..





nie kat Heritage..okpe hotel dia..tapi mahal la hotel nie..
Skang mari bersnap kat ladang teh nie..[erkara wajib bila dah sampai CH..hehe







Cameron Teh..singgah minum teh


Nie lak Lata Iskandar..masa nak naik CH korang akan nampak air terjun nie..ramai lak orang



ok tu je la..cuti2 kita kat Malaysia nie..mak singgah kat kedai orang asli,,beli rebung..rebung kesukaan aku bila masak lemak cili padi..wow terangkat.. borong abes rebung tu..hehe

Jom pergi CH skali lagi..aku tak puas la..hehe..
sapa nak teman???

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...