nuffnang

Rabu, 7 Oktober 2009

Malaysia Flying Academy

kHaritu mase balik melaka lepas seminggu raye..aku mengoffer sedara aku merangkap anak buah laa..die balik batu berendam kat melaka gak.. name die fatin izzati..die blaja kat Malaysia Flying Acedemy.. klu dengar orang blaja kat sini mesti diorang igt anak orang kaya..tapi die nie bese jee.. die dapat scholarship mara..so segala makan minum ditanggung oleh MARA..sangat beruntung..sbb die nie dulu belajar kat MRSM Muzaffar Syah..so senang laa dapat mara.. die dah dapat blaja fly secara solo..banyak gak pengalaman die sejak blaja setahun..lgpon blaja kat situ die ade lagi setahun..so lps nie bole laa jadi pilot..insyaallah.. so nie laa gambar aku dapat ambik..layan jee
bergayee depan kapal terbang yang diorang blaja..macam permainan lak pegang..hehe
my mom,dad and my younger brother..mak tgh calling adik aku hakim yang cita-cita nak jadi pilot..hehe

ni laa bilik diorang..tue laa my sedara..hehe..fatin..bilik diorang agak kecik..tapi ade aircond ngan bilik air macam hotel..memang laa sewa sebilik asrama 1000..huhu


bergaya lagi katMFA



adik aku lepas berjaya naik kepak die..hehe




tengah berusaha naik..upenyee naik kapal terbang nie naik kat kepak jee..nampak bekas lumpur kat kepak tue..hehe





abah dan mak cm xcaye dpt tgok kapal terbang tue..walaupon fatin ckp teksi tue flight







nie laa dalam die


okay tue jele nak cite..terima kasih laa kat fatin sbb bawak kitorang ke sane..klu x mane leh pelawat lain nak tgok kapal terbang tue secara dekat..hehe


http://www.mfa.edu.my/

2 ulasan:

Ibnu Mutalib berkata...

bakal bini ke??

ayie berkata...

huhu..sedare ak nak jd bakal bini?..xmengembang beb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...