nuffnang

Selasa, 14 Julai 2009

Lovely brother birthday


13 julai lalu adik aku..MUHAMMAD FIRDAUS menyambut birthday yang ke 10..

huhu dah tua ko yea..


dulu kecik2 aku laa buat susu die..lepas upsr aku xde keje jage die lee kat umah..haha..

penah skali perkara aku paling ingat sampai mati bile abah aku suruh buat susu untuk adik aku..

aku lambat buat ape lagi kene lempang laa kat abah aku..

mule2 kene ketuk kat blkng lps tue kene kat depan..maak aaaih berdama rasenyee..

mase tue aku baru f2..huhu..


skang nie die besar xde keje lain asik nak pegi stadium tengok team n9..huhu..fanatik btol..

klu die xdpt pegi mule lee merajuk..adoi..ko 2 thn lagi nak upsr..jgn memain sgt..


okaylaa aku@abang ayie nak wish tu adik semoga panjang umor murah rezki dan blaja rajin2...

okay cayok2..adik

2 ulasan:

Jidih M. berkata...

epy bufday gk 4 adeq ko k. .hehe

ayie berkata...

OKAY TQ2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...