nuffnang

Isnin, 23 Februari 2009

GENG PENGEMBARAAN BERMULA:UPIN & IPIN


cite nie besh..sape xpegi mmg rugi..
banyak aksi dalam cite nie..aku tgok dah macam cite vampire pown ade..huhu..
thriller giler..ade gak adegan terkejot berok..huhu..mmg adventure lee..
lawak tetap ade..sedih pown ade bile opet nak pisah dari raju..

komen watak:

badrul:lelaki yg penyabar dan berani walaupon..
lim: agak penakut sedikit dan terburu-buru
rajo:sangat pandai ckp ngan binatang..haha..
kakros: sentiasa ayu hehe..walaupon tgh marah
upin & ipin: die nie klu ade mmg lawak dan comel lee
tok dalang: sentiasa kedekut tapi dalam cite nie die kurang marah
muthu: ayahh rajo sgt kelakar
apek:sangat poyo katenye dok citu dah lame..pppraah
opah: bile yg terakhir sangat kelakar..sporting laa
opet:bintang yang pandai moshi2 hehe..comelnya..pegang2 die
penjahat1&2:aku lupa name diorang tapi baik mula2 sebenarnyaa
kaksally:abg sally yg pandai berlakon tapi akhirnya kantoi..lawak laa
wartawan:haha asik kene main jee
sapi:aku suka lembu nie lawak gilee hahaha

so apelagi jom lee pg tgok geng rugi xpegi

www.gengthemovie.com

2 ulasan:

Helmi Lassim berkata...

alamak...
blom pegi tgk lagi lah...
member2 pon ade ckp crite nie best...
nak gi tgk ler nanti...

DIK AN berkata...

Budak rumah aku ada terlibat ni. Walhal praktikal je kat Les Copaque tu. Cilakak betul. Jeles mehh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...